۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۷۵۲۷۵۱
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم خبر داد؛

ممنوعیت برداشته شدن فعالیت واحدهای صنفی استان قم

ممنوعیت برداشته شدن فعالیت واحدهای صنفی استان قم
مقیمی گفت: با توجه به خریدهای نوروزی شهروندان و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و همراهی با کسبه محترم برای تامین مایحتاج، موضوع برداشته شدن ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی از ۲۴ شب به بعد در قرارگاه ۱۹ دی استان قم مطرح شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: با توجه به خریدهای نوروزی شهروندان و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و همراهی با کسبه محترم برای تامین مایحتاج، موضوع برداشته شدن ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی از ۲۴ شب به بعد در قرارگاه ۱۹ دی استان قم مطرح شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم اظهار کرد: جلسه امروز قرارگاه ۱۹ دی با حضور دادستان استان، فرمانده فراجا، سپاه علی‌ بن ابی‌طالب(ع)، اصناف و دستگاه‌های مختلف اداری و اجرایی عضو قرارگاه ۱۹ دی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد ممنوعیت ساعت کار واحدهای صنفی از ساعت ۲۴ شب، از روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان برداشته شود و تسهیل لازم در مورد تأمین ارزاق مورد نیاز مردم با توجه به ساعات پایانی شب فراهم شود. 

معاون استاندار قم مطرح کرد: از همه کسبه محترم و مردم شهر قم خواستاریم تا نسبت به رعایت شؤونات اسلامی به‌ویژه در شب‌های مبارک قدر اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات