۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۸۸۲
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

مسئولان قدردان حضور مردم باشند

مسئولان قدردان حضور مردم باشند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق های رأی به وظیفه خود عمل کردند، از لزوم توجه منتخبان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به مردم سخن گفت.

آیت الله موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور مردم در 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند از لزوم تشکر و تقدیر از این حضور مردمی سخن گفت و افزود: وظیفه مردم انتخاب اصلح و حداکثری است که مردم کار خود را انجام دادند و باید از حضور حماسی آن ها تشکر کرد.

وی با بیان اینکه منتخبین مجلس باید قدردان حضور مردم باشند، تصریح کرد: این مردم با خود نگفتند «حال که مشکل اقتصادی داریم رأی ندهیم» بلکه برای لبیک به فرمایش رهبری پای صندوق حاضر شدند. نمایندگان هر دو مجلس باید به مردم اهتمام داشته باشند اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نظارت خود را بر دولت و وزرا به کار بگیرند زیرا قدرت بزرگی در اختیار مجلس است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان وظیفه نظارت بر رهبری دارد، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به رهبری معظم طول عمر پربرکت عطا کند اما اگر زمانی لازم شود، مجلس خبرگان مسؤولیت حساس و بزرگی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از نمایندگان خبرگان خواسته اند که صدای مردم را شنیده و خواسته های آن را به گوش مسؤولین برسانند که این مهم بسیار به نظام اسلامی کمک می کند.

ارسال نظرات