۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۳۳۰۶

آیین رونمایی از یادنامه و مستند زندگانی پیرغلامان سیدالشهدا برگزارشد

آیین رونمایی  از یادنامه و مستند زندگانی پیرغلامان سیدالشهدا برگزارشد
ستایشگران خورشید آیین رونمایی از یادنامه و مستند زندگانی پیرغلامان سیدالشهدا با بزرگرداشت زنده یاد میرزا محمد علی ستایشگر را برگزار کردنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، آیین رونمایی  از یادنامه و مستند زندگانی پیرغلامان سیدالشهدا با بزرگداشت زنده یاد میرزا محمد علی ستایشگر با حضور جمع کثیری از پیرغلامان و عاشقان سیدالشهدا برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید محمد مهدی میرباقری با بیان اینکه بزرگداشت ستایش گران اهل بیت قدم گذاشتن در راه تکریم اهل بیت است افزود: میرزا محمد علی ستایشگر زاهد و مومن و متقی بودند، انسانی که بخش بیشتر عمر خود را صرف ضعفا و اهل بیت کردند و تا پایان عمر برای انقلاب ایستاده بودند. 

وی با بیان اینکه عاشورا عظمت اسلام است و بلایی است که همه کاینات را درگیر خود  کرده است ادامه داد:همه بر سفره سید و الشهدا مهمان هستند و بدون تردید کسانی که قدم در راه سیدالشهدا قرار میدهند میشوند زاهد نسبت به دنیا و اسیر شیطان نمی شوند.

آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه سید الشهدا مکان امنی است برای ما، برای آن که به راحتی به توسط آن از دنیا عبور کنیم وبه بهشت برسیم خاطر نشان کرد: بصیرت و سلوک انسان از همین عاشوراست و به ثبات رسیدن ما زمانی است که به مقام المحمود برسیم وآنجاست که دست دیگران را هم می توان گرفت.

وی ادامه داد: کسی که با سید و الشهدا سلوک می کند رزقش این است که دنیا و برزخشان باامام حسین است و از آن حیات در آنها دمیده می شود.

آیت الله میرباقری در پایان متذکر شد: اگر دیدی که حضرت در این دنیا دست شما را گرفت، بدانید که سلوک کرده اید و اگر ثواب زهیر را می خواهی هر بار که به یاد امام حسین افتادی التماس کن که جا مانده ای دیر آمده ای و در عاشورا نبوده ای.

ارسال نظرات