۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۳۶۷
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای قم:

حجت‌الاسلام و المسلمین فاکر عمرش را با افتخار به پایان رساند

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا فاکر عضو جامعه مدرسین را تسلیت گفت.
  

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه
به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای رحلت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا فاکر عضو جامعه مدرسین را تسلیت گفت.    

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: او که عالمی عامل بود در نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرد و قبل و بعداز انقلاب تا هنگام ارتحال همواره همراه امام و رهبری بود و درخدمت نظام و انقلاب اسلامی عمر خویش را با افتخار به پایان رساند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این عالم وارسته و آگاه در مسوولیت های مختلفی خدمت کرد که از آن جمله ریاست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اولین دوره آن بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه تصریح شده است: مجمع نمایندگان رحلت این عالم مجاهد را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع تقلید ، جامعه محترم مدرسین ، حوزه های علمیه و مردم عزیز قم و مشهد تسلیت می گوید و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده محترم شان از خداوند متعال خواستار است./917/د102/ص
ارسال نظرات