۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۷۵۳۷۷۳
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

رسانه ها و فعالان سیاسی با احتیاط درباره شخصیت های خدوم قلم فرسایی و سخن پراکنی کنند

رسانه ها و فعالان سیاسی با احتیاط درباره شخصیت های خدوم قلم فرسایی و سخن پراکنی کنند
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و سیاسی خواست که با رعایت تقوا تا بررسی محاکم قضایی در تحلیل‌های خود نسبت به شخصیتی که یک عمر پاک زیسته و از زر دنیا چیزی برای خودش نیندوخته با احتیاط بیشتری قلم فرسایی و سخن پراکنی کنند.
 
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم پیرامون حواشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران بیانیه ای صادر کرد.
 
متن این بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مردم شریف و حقیقت طلب ایران اسلامی
 
چند روزی است رسانه های معاندخارجی و برخی اشخاص و جریان های سیاسی داخلی به بهانه مسأله ای که ابعاد آن در دست بررسی است به شخصیت عالم، زاهد، پارسا، بصیر و انقلابی حضرت حجه الاسلام و المسلمین آقای صدیقی دفع الله عنه الشرور و ایده الله فی مرضاته تهمت زدند و کمر به تخریب شخصیت ایشان  بسته اند.
 
 خداوند متعال در آیه ۳۶ سوره مبارکه اسراء می فرماید: «و لا تقف ما لیس لک به علم» یعنی پی چیزی را که علم به آن ندارید نگیرید چرا که اگر به دنبال چیزی که به آن علم ندارید رفتید قطعا مورد سوال و جواب قرار خواهید گرفت؛ «انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسئولا».
 
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم ضمن تقاضای اکید از قوه محترم قضائیه جهت پیگیری و بررسی دقیق ابعاد این مساله و برخورد قاطع با هر نوع دست اندازی به بیت المال، از رسانه ها و فعالان اجتماعی و سیاسی نیز می خواهد که با رعایت تقوا تا بررسی محاکم قضایی در موضع گیری و تحلیل های خود نسبت به شخصیتی که یک عمر پاک زیسته و از زر دنیا چیزی برای خودش نیندوخته با احتیاط بیشتری قلم فرسایی و سخن پراکنی کنند.
 
امید آنکه خداوند متعال در این ماه رحمت و مغفرت، از تقصیرات همه ما در گذرد و توفیق رسیدن به مقام قرب خودش را عنایت فرماید.
 
والعاقبة للمتقین
 
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
 
 
میثم صدیقیان
ارسال نظرات