۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۵۳۹۶۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سران کشور‌های اسلامی نظاره گر جنایات و نسل کشی اسرائیل هستند

سران کشور‌های اسلامی نظاره گر جنایات و نسل کشی اسرائیل هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اسرائیل در این مدت و در میان سکوت سران کشور‌های اسلامی وحشیانه غزه را بمباران و مدارس و بیمارستان‌ها و مساجد را ویران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در مسجد چهارده معصوم بعد از اقامه نماز ظهرین در جمع نمازگزاران گفت: هنگام افطار و سحر با قرائت سوره قدر یاد امام زمان (عج) باشیم.

وی افزود: این که ما در این دعا همه فقرا و قرض داران و گرسنگان و گرفتاران را نام می‌بریم، مستجاب شدن این دعا‌ها به ظهور امام زمان (عج) است، از این رو با هر عبارت این دعا از خدا می‌خواهیم امام زمان (عج) را برساند.

به گفته وی در ماه مبارک رمضان به ویژه هنگام افطار و سحر باید بیشتر به یاد امام زمان (عج) باشیم و سوره قدر را بخوانیم و کسی که سوره قدر را هنگام افطار و سحر بخواند برای او ثواب شهید نوشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به برخی از ویژگی‌های منتظران ظهور و دولت مهدوی اشاره کرد و اظهار داشت: منتظر ظهور بودن اسلام را عزیز می‌کند و منافقین را خوار و ذلیل می‌کند.

وی با اشاره به عدم اتحاد حدود دو ملیلیارد مسلمان در سراسر جهان گفت: عدم اتحاد دو میلیارد جمعیت مسلمان در سراسر جهان سبب شده تا یک رژیم جعلی و غاصب چند میلیونی به همه زور بگوید در حالیکه امام خمینی (ره) می‌فرماید، اگر کشور‌های مسلمان یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه از ۱۵ مهر تا کنون سران کشور‌های اسلامی فقط نظاره گر جنایات و نسل کشی اسرائیل هستند، گفت: اسرائیل در این مدت و در میان سکوت سران کشور‌های اسلامی وحشیانه غزه را بمباران و مدارس و بیمارستان‌ها و مساجد را ویران کرده است.

به گفته وی این‌ها ظلمی است که آمریکا و اسرائیل بر علیه مسلمانان انجام می‌دهند و سران کشور‌های اسلامی سکوت کرده اند و بعضی از کشور‌های اسلامی مانند «زمان شاه که سوخت هواپیما‌های اسرائیلی را تامین می‌کرد» امروز به اسرائیل هم کمک می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم در دولت مهدوی عزیز و هستند و به اسلام عزت می‌دهد و دولت مهدوی منافقین را خوار و ذلیل می‌کند، یادآور شد: امروز برخی کشور‌های اسلامی منافق مخفیانه به آمریکا و اسرائیل دشمن امام زمان (عج) کمک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تربیت کودکانی با ایمان و تحصیلکرده و متخصص به فرمانده برای خدمت در سپاه مهدوی اشاره کرد و ابراز داشت: فرزندانی را تربیت کنیم که به عنوان مبلغ اسلام و معرفی امام زمان (عج) مردم را در در راوپا و آمریکا به سوی خدا و اسلام دعوت کنند.

وی با تأکید بر اینکه قرار نیست همه کار‌ها با معجزه پیش برود و شخصیتی همچون شیخ زکزاکی بیش از بیست میلیون شیعه در نیجریه تربیت کند، گفت: امام خمینی (ره) ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از شیخ زکزاکی خواست مردم را بسوی قرآن دعوت کند و به برکت قرآن و اخلاق نیکوی شیخ زکزاکی، مردم نیجریه نیز دعوت او را پذیرفتند و شیعه شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات