۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۵۴۱۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

شعارسال به گفتمان تبدیل شود/ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس

شعارسال به گفتمان تبدیل شود/ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تحقق شعال سال را در گرو افرایش صادرات تولیدات و اشتغالزایی دانست و گفت: شعارسال باید به گفتمان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی در دیدار با مدیران و روسای ادارات و نهادهدای شهرستان کاشان که در حسینیه علی اکبر (ع) این شهرستان با تبریک سال جدید جدید گفت: آرزوی انبیاء و اولیاء الهی تشکیل حکومت الهی بود.

وی افزود: حضرت موسی برای تشکیل حکومت از خداوند متعال درخواست حسنه کرد چرا که سیره مستمر حسنه دنیا و آخرت براساس درخواست حضرت موسی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تلاوت مستمر قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: کارکنان ادارات و نهاد از فرصت کوتاه مبارک رمضان بیشترین بهره برداری داشته و در ساعات غیر اداری انس بیشتری با قرآن و مفاتیح و نهج البلاغه داشته باشند.

وی در ادامه به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باید آشنا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین تحقق شعال سال را در گرو افرایش صادرات تولیدات و اشتغالزایی دانست و ابراز داشت: شعارسال باید به گفتمان تبدیل شود.

به گفته وی رونق مشاغل خانگی با رفع موانع سد راه تولید و تبدیل تهدید تحریرم به فرصت‌ها از راهکار‌های اساسی تحقق شعال جهش تولید با مشاکرت مردمی است.

وی حضور ملت ایران در صحنه را یکی از عوامل پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب و نظام نیز متوجه شده اند تا زمانی مکه ملت ایران در صحنه باشند ایران نیز در مسیر توسعه و پیشرفت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان دورکردن مردم از صحنه‌های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و دینی را یکی راهبرد‌های دمشن برای مقابله نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که ملت ایران در صحنه باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات