۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۴۲۹۲

اجتماع مردم تهران، قم و مشهد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

اجتماع مردم تهران، قم و مشهد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق
مردم تهران، قم و مشهد و دیگر شهرهای کشورمان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع اعتراضی مردم تهران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجربه شهادت چند تن از هموطنانمان از جمله سردار زاهدی از مستشاران نظامی سپاه قدس ایران در سوریه شد ساعت ۲۱ امشب در میدان فلسطین برگزار شد.

تعداد بازدید : 3

مردم قم در حرم حضرت معصومه(س) و مردم مشهد نیز در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا(ع) تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی خواهان انتقام و پاسخ سخت به حملات رژیم صهیونیستی شدند.

شعار قالب مردم در این تجمع ها «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «جمهوری اسلامی انتقام انتقام» و «سپاهی باغیرت موشک جواب موشک» بود.

گزارش خبرنگاران رسا حاکی است، در دیگر شهرها و مراکز استان ها نیز اجتماعاتی با حضور اقشار مختلف مردمی در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی برگزار شد و مردم یکصدا فریاد انتقام سر دادند.

گفتنی است، امروز رژیم صهیونیستی با هواپیمای F35 از بالای منطقه جولان اشغالی با ۶ موشک منزل سفیر و کنسولگری ایران را هدف قرار داد که به گفته سفیر ایران در سوریه در این حمله ۷ نفر ایرانی به شهادت رسیدند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات