۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۵۶۱۷۵

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در کاشان

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در کاشان
اصفهان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مرحله نخست آزمون کتبی نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک روز کارگر و روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: مرحله نخست آزمون کتبی نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در شهرستان کاشان جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه آزمون شهرستان کاشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است، افزود: ۱۸۶ نفر تنها از منطقه کاشان و آران وبیدگل برای دریافت مدرک تخصصی حفظ درجه ۱تا۵ «از دیپلم تا دکتری» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی از ۱۸۶ نفر شرکت کننده در مرحله نخست آزمون کتبی نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ۱۶۰ نفر خانم و ۲۶ نفر آقا هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه استان اصفهان به لحاظ آمار شرکت کنندگان در کشور رتبه چهارم کشور را دارد، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این آزمون در شهرستان کاشان نیز به لحاظ آمار از ۱۲ استان کشور بالاتر است.

لازم به ذکر است، تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور از سوی متولیان این حوزه از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات