۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۱۸۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

رئیس جمهوری در تراز نظام و همسو با ایده‌های شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنیم

رئیس جمهوری در تراز نظام و همسو با ایده‌های شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: باید تلاش کنیم با یک انتخاب صحیح و با بصیرت رئیس جمهوری در تراز نظام و انقلاب و با ایده‌های شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنیم تا مسیر خدمت به ملت ایران هموارتر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: خدمت یکی از اموری است که در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده است و ازکارهای اولویت دار در جامعه اسلامی شناخته می شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: خدمت در کنار ایثار، جهاد و شهادت قرار دارد بنابراین کسانی که در راه خدمت به ملت و کشور و مردم خویش جان خود را از دست می‌دهند به نوعی شهید محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی از همان بدو ریاست جمهوری کارهای بزرگی در کشور آغاز نمود و همواره در مسیر خدمت به کشور و توسعه زیرساخت‌های مملکت بود و به گفته نزدیکان و وزرای ایشان، شهید آیت الله رئیسی بیشتر اوقات خود را در استان‌های محروم و مرزی کشور و پیگیری پروژه‌های عمرانی و صنعتی و زیرساختی سپری می‌نمود که این نماد بارز خدمت به ملت قدر شناس ایران محسوب می‌شود.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله رئیسی برای همه ملت ایران یک حادثه ناگوار و عظیم محسوب می‌شود، بیان داشت: دل همه مردم ایران از این حادثه ناگوار و تأسف بار شکست ولی باید پذیرفت که مشیت الهی این گونه است و خداوند متعال هرگز اجازه نخواهد داد که این نظام اسلامی که بر پایه و اصول دین بنیان نهاده شده است خدای ناکرده دچار اضمحلال و ضعف شود و همه ایمان داریم که بعد از شهادت آیت الله رئیسی راه ایشان همچنان ادامه و استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: بنابراین همه باید تلاش کنیم با یک انتخاب صحیح و با بصیرت رئیس جمهوری در تراز نظام و انقلاب و با ایده‌های شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنیم تا مسیر خدمت به ملت ایران هموارتر از گذشته شود زیرا این کار باعث شادی روح شهدای خدمت به ویژه آیت الله رئیسی و دیگر شهیدان خواهد شد./1400/

ارسال نظرات