۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۵۸۵۴۹
یادداشت؛

مبادا راه رئیس‌جمهور شهیدمان را گم کنیم

مبادا راه رئیس‌جمهور شهیدمان را گم کنیم
در ۳۰ روز پیش رو، آزمایش مهمی برای نقش‌آفرینی در عرصه تبیین‌های جهادی بر عهده همگان است، افراد متعهد به انقلاب و شهید جمهور انقلابی بایستی به شکل خستگی‌ناپذیر مانند این شهیدان عزیز فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، همه چیز در جریان این مصیبت و حزن برزگ دیگر امشب در ظاهر به پایان رسید؛ سید خستگی ناپذیر عزیز و همراهانش به خاک سپرده شدند؛ رهبر این امت و مردم قدر‌شناس حماسه ساز ماندند و این غصه‌ی جانسوز و ادامه راه پر افتخار انقلاب به سمت هدف تحقق جامعه اسلامی و رسیدن به ظهور، اما جانسوزتر آن است که راه شهید جمهور با خاکسپاری او توسط برخی افراد و جریان ها به خاک سپرده شود.

جانسوزتر آنکه با اکتفا کردن به ویژگی های این شخصیت در اخلاص و پرتلاشی و مردمی بودن به تلاش برای تحقق مصالح مردم و مقاومت ایشان دربرابر ناسپاسی ها و طعن طعنه زنندگان توجه نشود. جانسوزتر اینکه توسط برخی افراد و جریان ها ایشان به عنوان یک فرد صرفا خوب شناسانده بشود و به تلاش ایشان به تحقق منویات ولی جامعه و رهبر انقلاب توجه نشود.

جانسوزتر اینکه به روش ایشان در اداره جامعه اسلامی با الگوی انقلابی در توجه به داخل و گره نزدن امور به همراهی با نظام سلطه، با دقت در همراهی میدان و دیپلماسی آن هم دیپلماسی عزتمندانه نه ذلت بار توجه نشود؛ جانسوزتر اینکه در این ۵۰ روز پیش رو این الگوی افتخار آفرین مورد تایید و تاکید رهبر انقلاب که با تلاش شبانه روز این شهید عزیز و با مقاومت ورزی او کشور را به پیش برد و در حال باز کردن گره های ریشه ای کشور بود به فراموشی سپرده شود.

جانسوزتر اینکه با تقلیل ویژگی این عزیز خستگی ناپذیر به ویژگی‌های فردی و گرامی داشت‌ها از ایشان به عنوان یک انسان اسطوره‌ای ، شروع به نقد ابعاد انقلابی او که در بالا به برخی از مهم ترین‌های آن اشاره شد، گردد تا اذهان مردم را از توجه به برتری راه ایشان منحرف کنند و باز به شعار شرایط سخت و تصمیم‌های سخت و سازش در برابر نظام سلطه و نبودن راهی برای حل مشکلات الا کنار آمدن با قدرت‌ها و خسته شدن مردم و الی آخر را بر سر زبان‌ها بیندازند.

در 30 روز پیش رو، آزمایش مهمی برای نقش‌آفرینی در عرصه تبیین‌های جهادی بر عهده همگان است، افراد متعهد به انقلاب و شهید جمهور انقلابی بایستی به شکل خستگی‌ناپذیر مانند این شهیدان عزیز فعالیت کنند؛ همانطور که این شهیدان سرافراز توانستند در این ۳۳ ماه خودسازی انقلابی را به نمایش بگذارند ما هم در ادامه مسیر خواهیم توانست؛ «بسم الله»

ارسال نظرات