۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۷۵۹۰۴
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(3)

آیت الله ممدوحی: مقام معظم رهبری همواره با بیانات خود مردم و جامعه را هدایت کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از نقش مقام معظم رهبری و روشنگری ها و هدایت های همیشگی ایشان تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره با بیانات خود مردم و جامعه را هدایت کرده اند.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، این حضور را نشانگر وفاداری و پایبندی مردم به انقلاب و مسؤولان دانست و تاکید کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن، نشان می دهد که آنها از انقلاب و مسؤولان کشور راضی هستند.

وی بیان داشت: حضور پرشور آحاد مختلف مردمی در صحنه راهپیمایی ها معلول رضایت مردم از عملکرد مسؤولان است و اگر مردم انقلاب را دوست نداشتند و مسؤولان وظایف خود را بدرستی انجام نمی دادند، چنین حضوری در صحنه مشاهده نمی شد.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه، نوعی قدردانی از عملکرد مسؤولان کشور و انقلاب اسلامی است و آنها نیز باید سعی کنند با تلاش خود زمینه رفاه بیشر مردم را فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: مردم گرچه کمبودهایی هم دارند اما از مسؤولان و انقلاب اسلامی راضی هستند و در هر صحنه ای که نیاز باشد حضور می یابند.

وی در ادامه با تقدیر از نقش مقام معظم رهبری و روشنگری ها و هدایت های همیشگی ایشان تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره با بیانات خود مردم و جامعه را هدایت کرده اند.

آیت الله ممدوحی بیان داشت: راهی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ترسیم می شود، صراط حق است و این صراط کوتاهترین صراط برای رسیدن به حقیقت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و گفت: اگر فردی مسلمان هم نباشد و تنها عقل داشته باشد باید توجه کند که در این شرایط باید با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به تشکیل اجلاسیه خبرگان رهبری در آینده نزدیک، ابراز داشت: تشکیل مجلس خبرگان رهبری، نوعی تجلیل از مقام معظم رهبری است.

گفتنی است هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، چهارم و پنجم اسفند ماه در تهران برگزار می شود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات