۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۵۹۵۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عدم اعتماد به دشمن و اعتقاد به مقاومت از ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور است

عدم اعتماد به دشمن و اعتقاد به مقاومت از ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کاندیدایی که می‌خواهد رئیس جمهور شود نباید ذره‌ای به دشمن اعتماد داشته باشد و از آنها تبعیت نکرده و مقابل دشمن کرنش نکند و خوار و ذلیل نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در مسجد امام حسین(ع) یزدل، بعد از اقامه نماز در جمع نمازگزاران، گفت: عدم اعتماد به دشمن و اعتقاد به مقاومت از جمله ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور است.

وی به لزوم داشتن تقوای انتخاباتی تأکید کرد و افزود: در انتخابات مرسوم است کاندیدا‌ها به گونه‌ای خود را به مردم معرفی کنند که مردم به آنها اقبال داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور عزیزی را از دست دادیم و خداوند مقدر کرد عمر ایشان بیش از این نباشد، اظهار داشت: حضور و پشتیبانی مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت، قدرت ملت ایران را به دنیا نشان داد و ثابت کرد نظام اسلامی از پشتیبانی مردمی برخوردار است. 

وی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت از سوی ملت ایران در شهر‌های مختلف یادآور شد: رهبری معظم انقلاب می‌فرماید، استمرار تشییع جنازه شهدای خدمت، حضور مردم در انتخابات است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر افزایش حد نصاب شرکت در انتخابات، اظهار داشت: قرآن و روایات ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور را بیان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: با مطالعه و شنیدن مصاحبه‌های هر ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، هر کدام که ملاک‌های بیشتر داشتند او شایستگی دارد رئیس جمهور شدن را دارد.

وی از جهاد کبیر به عنوان یکی از این ملاک‌ها نام برد و افزود: در انتخابات پیش رو به کاندیدایی رای بدهید که تمایل به دشمن کافر و منافق نداشته باشد و با دشمن مبارزه کند.

به گفته وی کاندیدایی که می‌خواهد رئیس جمهور شود نباید ذره‌ای به دشمن اعتماد داشته باشد و از آنها تبعیت نکند و مقابل دشمن کرنش نکند و خوار ذلیل نباشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه به کاندیدایی باید رای داد که بیشتر از دیگران به مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد و پایبند باشد، ادامه داد: کسی که قرار است رئیس جمهور شود باید به مقاومت در مقابل دشمن و جبهه دشمن اعتقاد داشته باشد و با دشمن مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در آستانه ظهور قرار داریم، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما امروز به قله که همان قله ظهور است نزدیک شده ایم و نباید خسته شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از فتح قدس به عنوان کلید رمز آلود فرج امام زمان(عج) نام برد و گفت: همه وظیفه دارند برای ظهور برنامه ریزی کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات