۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۵۹۶۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است

شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است و این حضور پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد با تبریک عید قربان گفت: عید قربان عید بندگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: عید قربان روز پیروزی حضرت ابراهیم(ع) است که مأمور می‌شود در راه خدا فرزند خود را ذبح و از آزمون الهی سربلند شد.

وی با اشاره به اینکه عمر انسان همراه با آزمون و سختی است و باید در این مسیر مبارزه کرد تا موفق و پیروز باشد، بیان کرد: تا روز عید غدیر در لرستان برنامه‌های متنوعی برگزار و انتظار می‌رود عموم مردم در آن شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی، تکفیری و معاندین تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند، اظهارداشت: حضور مردم در پای صندوق های رای پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت حضور مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات و دهن کجی به دشمنان جمهوری اسلامی به رئیس‌جمهور منتخب این فرصت را می دهد که از ظرفیت های داخلی استفاده کند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی خواند و گفت: این مهم موجب اصلاح امور مسلمین می‌شود و مردم بار دیگر بخوبی نقش آفرینی خواهند کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات