۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۹۲۳
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در گفت‌وگو با رسا:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات به اعتلای نظام اسلامی کمک خواهد کرد

مشارکت پرشور مردم در انتخابات به اعتلای نظام اسلامی کمک خواهد کرد
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به اعتلای نظام اسلامی کمک خواهد کرد و امیدواریم که رئیس جمهور منتخب از توانایی کشور استفاده کرده و آن را اعتلا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در خصوص ویژگی های نامزد اصلح و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهید سیدمصطفی چمران اظهار داشت: انتخاب اصلح در همه احوال برای نظام اهمیت ویژه داشته است و از آن مهم تر مشارکت قوی مردم عزیز ایران است که مایه تقویت نظام اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب اصلح به عنوان شایسته ترین فرد امر مهمی است، تأکید کرد: دشمنان ما همه هم و غم را خود در این گذاشتند که مانعی برای کشور ایجاد کنند زیرا ضربه انقلاب و سیلی نظام را در عملیات وعده صادق تجربه کردند. همانطور که دشمنان ما اهتمام ویژه دارند ما نیز باید اهتمام داشته باشیم. در میان نامزدهای حاضر، کسی که بیشترین اعتقاد را به حیات‌بخشی مکتب اسلام داشته و اسلام را تأمین کننده سعادت دین و دنیای جامعه بداند و هر که بنیاد قوی تری دارد اصلح است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان ادامه داد: هر که در پایبندی به ملاک های اسلام قوی تر باشد و هر کس در اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی با همه خصوصیاتش قوت بیشتری دارد شایسته ترین است. همچنین کارآمدی نیز مهم بوده زیرا رئیس جمهور در پیشبرد اهداف ملی نقش دارد و باید در مقابل دشمن با برخوردی شدیدتر حاضر شود. رئیس جمهور ما باید در مقابله با رژیم صهیونیستی از قوت و عزم راسخ برخوردار باشد و هر کس عزم راسخ تری داشته باشد اصلح است.

وی با بیان اینکه شایسته ترین انتخاب همیشه مهم بوده، بیان داشت: انتخاب اصلح در حال حاضر بیش از گذشته مهم است از این رو امیدواریم که مردم شریف ما حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشند و موفق بشوند اصلح را برگزینند؛ خواص و نخبگان در معرفی بیشتر اصلح اهتمام کنند و در تواصی و سفارش به حق پیش قدم باشند

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با قرائت آیات سوره عصر گفت: حضور پرشکوه در انتخابات از مصادیق عمل صالح است و اینکه فردی بکوشد اصلح را ببیند و علاوه بر خود دیگران را تشویق به حضور و رأی اصلح کند «تواصی به حق» است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال ملت را در این انتخابات سرافراز کند و کسی که در این جایگاه قرار می گیرد خدمتگزار انقلاب و نظام اسلامی باشد. این انتخابات به اعتلای نظام اسلامی کمک خواهد کرد و امیدوار هستیم که رئیس جمهور منتخب از توانایی کشور استفاده کرده و آن را اعتلا دهد.

ارسال نظرات