۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۶۰۲۰۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:

فرمایشات رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات فصل الخطاب است

فرمایشات رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات فصل الخطاب است
اصفهان- صباغی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات فصل الخطاب همه نیرو‌هایی است که دل در گروه انقلاب و نظام و ولایت فقیه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد مهدی صباغی عصر امروز در همایش تأثیر رسانه و فضای مجازی بر انتخابات گفت: هدف گذاری ما و آنچه که باید مورد نظر همه فعالان در رسانه و فضای مجازی و خانواده‌ها باشد، تلاش برای حضور همگانی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: باید مراقب بود تا قلم و حرف و سخن ما و حتی یک کلیک و فوروارد هر یک از ما در فضای مجازی به گونه‌ای نباشد که سبب دلسردی مردم از انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات شود.

صباغی با تأکید بر پرهیز از تخریب نامزد‌های انتخاباتی که مورد تأیید صلاحیت شورای نگهبان قرارگرفته اند، گفت: عدم تخریب و تکریم از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت آنها مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است بر همه واجب است.

به گفته وی فعالان در رسانه و فضای مجازی بر اساس سلایق خود و بدون اینکه سبب تخریب نامزد‌های دیگر انتخاباتی شوند می‌توانند برای کاندیدای مورد نظر تبلیغ کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان با اشاره به انتخاباتی شدن فضای کشور و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در انتخابات، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات فصل الخطاب همه نیرو‌هایی است که دل در گروه انقلاب و نظام و ولایت فقیه دارند.

وی نقش رسانه‌ها و فضا‌های مجازی در انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را مهم دانست و افزود: امروز نقش رسانه‌ها از یک ابزار اطلاع رسانی انتشار اخبار فراتر رفته است و تبدیل به حوزه نقش آفرین در جهت دهی جامعه و ارتقای مباحث فرهنگی با هدف روشنگری جامعه و جابجا کردن مواضع شده است که این سرمایه اجتماعی ظرفیت بزرگی است که باید از آن بهره‌مند شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات