۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۶۰۲۴۵
جانشین فرمانده سپاه قم:

اعتماد به توانایی جوانان کشور، موجب درخشش ایران در عرصه های مختلف خواهد شد

اعتماد به توانایی جوانان کشور، موجب درخشش ایران در عرصه های مختلف خواهد شد
سردار کبیری پور با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور گفت: ارتباط با بدنه علمی و دانشگاهی کشور و اعتماد به توانایی جوانان کشور، موجب درخشش ایران در عرصه های مختلف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم در ر رویداد 24 ساعته جام رسانه امید که صبح امروز در فرهنگسرای جوان آغاز شد، با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه ضرورت جهاد تبیین و امید آفرینی در کشور اظهار داشت:  به نظر ما هر فعالیتی که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی انجام شود در حکم جهاد است.

وی افزود: رسانه ها می توانند در راستای جهاد تبیین گام های موثری برداشته و از ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان در کشور به صورت هنرمندانه جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور بیان داشت: وقتی این پیشرفت در کشور ایجاد شد که بدنه علمی و دانشگاهی کشور به نیاز دفاع ما افزوده شد و تولید هر قطعه از محصولات نظامی، از سوی مراکز و افراد علمی، مطالبه شد.

وی افزود: الحمدالله واحد‌های صنعتی و علمی استان قم در این عرصه درخشیدند و اقدامات تیمی گسترده و با کیفیتی در این حوزه انجام گرفت و بچه های دانشجویی استان که معتقد به توانمندی کشور و انقلاب اسلامی هستند در این حوزه گام های موثر و مفیدی برداشتند.

سردار کبیری پور خاطرنشان کرد: وقتی کشور ما در حوزه های حساس همچون نظامی، می‌تواند به مراکز علمی متصل شود، آیا در حوزه صنعت همچون ماشین سازی نمی توانیم به این افراد اعتماد کرده و موفقیت هایی کسب کنیم؟ 

جانشین فرمانده سپاه قم افزود: یکی از نقاط امیدآفرینی در کشور، وجود نیروهای با استعداد و عالمی است که در همه عرصه ها استعداد و توانایی دارند و امروز قدرت نقطه زنی ایران اسلامی از همه کشورها بالاتر است و این به دلیل اعتماد به استعدادها و توانایی های جوانان ایرانی داخل کشور است.

وی ساخت زیردریایی را پیشرفته ترین صنعت جهان عنوان و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه ساخت زیردریایی موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده و بسیاری از قطعات ساخت آن با اعتماد به جوانان بااستعداد کشور محقق شده است.

سردار کبیری پور بیان داشت: تولیدات نظامی علاوه براین که ایجاد قدرت می کند، می تواند در همه عرصه های صنعتی همچون خودرو، باتری و بسیاری از محصولات صنعتی نیز سرریز شود؛ چراکه فناوری نظامی پیچیده تر از دیگر صنایع است و چون به ۱۰۰ رسیدیم، ۹۰ هم در پیش ماست.

ارسال نظرات