۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۶۰۵۱۴
 نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین است

حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات، مشارکت در سرنوشت خویش است، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با بیان اینکه انتخابات، مشارکت در سرنوشت خویش است، گفت: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است، همان‌طور که شرکت در نمازجمعه هم یک عبادت اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان مردم را پشتوانه انقلاب دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به‌واسطه حضور مردم بوده و استمرار آن هم به‌واسطه حضور مردم است.

وی با بیان اینکه امروز همه برای انجام تکلیفی که بر دوش داریم باید در انتخابات شرکت کنیم، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین و پشتوانه‌ای قوی رئیس‌جمهور آینده در تعاملات بین‌المللی و اجرای وظایف او است؛ در این حضور باید شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والسلمین شاهرخی ادامه داد: همه نامزدها را شورای نگهبان تأیید کرده است، ادامه داد:  اما در باب صلاحیت‌ها اینها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، در پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی تفاوت‌هایی وجود دارد، در گفت‌وگوهای آنها شنیدیم که اینها در نوع اداره کشور در امور داخلی و خارجی با هم تفاوت‌هایی دارند.

وی با اشاره به اینکه برای ما وقایع سال ۸۸ وقایع تلخی است، اتفاقات سال ۱۴۰۱، برای ما وقایع تلخی است، این یک راه تشخیص است که چه افرادی، این وقایع تلخ و زشت را حمایت و همراهی کردند، بیان کرد: مردم آگاه و بصیر هستند و می‌توانند تشخیص بدهند و باید شایسته‌ترین را انتخاب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امید است مشارکت حداکثری که امر و وظیفه اول بوده را به‌خوبی همه انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: در تشخیص اصلح هم همه دارای اختیار هستند، اما اگر کسی بداند شایسته‌ترین فلان شخص است و به شخص دیگری رأی بدهد، این خیانت به خدا، رسول خدا و مؤمنین است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات