۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۶۰۵۲
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(9)؛

عضو خبرگان رهبری: تدبیر و مدیریت حضرت آیت الله خامنه ای، منشا خیر و برکت در عرصه های مختلف بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بحمدلله بعد از گذشت 20 سال از انتخاب شایسته مقام معظم رهبری توسط خبرگان ما هر روز شاهد آثار و تبعات افتخار آمیز و عزت آفرین این انتخاب هستیم.
حجت الاسلام والمسلمين دري نجف آبادي
حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب در دروان 20 ساله تصدی ولایت فقیه گفت: با عنایت الهی بعد از ارتحال امام راحل در سال 68 خبرگان رهبری بهترین تصمیم را برای زعامت امت اسلامی گرفته و یکی از بهترین و شایسته ترین فقهای مدیر، مدبر، شجاع و بصیر را برای هدایت کشتی انقلاب برگزیدند.

وی تصریح کرد: بحمدلله بعد از گذشت 20 سال از انتخاب میمون و مبارک مجلس خبرگان رهبری، ما هر روز شاهد آثار و تبعات افتخار آمیز و عزت آفرین آن هستیم و باید خداوند تبارک و تعالی را به خاطر این لطف بزرگ شاکر باشیم.

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه های داخلی و بین المللی همواره آموزنده، تاثیر گذار و منشا خیر و برکت برای کشور و انقلاب بوده است تاکید کرد: در سایه مدیریت ها و راهبری های مقام معظم رهبری امروز کشور ما در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری و دیگر عرصه ها شاهد سرافرازی و موفقیت های فراوانی است و باید به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزار خداوند بود.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی بیان داشت: امیدواریم در سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای شاهد تداوم این برکات در ابعاد گوناگون داخلی و بین المللی باشیم و کشتی انقلاب با هدایت معظم له و حمایت همه اقشار جامعه به سوی سواحل عزت و اقتدار و سربلندی حرکت کرده و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود.

وی در ادامه هدایت ها و تدابیر داهیانه رهبر انقلاب در سال جاری و به ویژه بعد از انتخابات را مایه امیدواری امت اسلام و وحدت بخش توصیف و تصریح کرد: خوشبختانه در سال 88 مقام معظم رهبری از همان روز اول که در خصوص اصلاح الگوی مصرف بیانات حکیمانه ای را مطرح کردند تا سوانح و بیانات ایشان در زمان انتخابات و حوادث بعد از آن همه و همه مایه امیدواری، آرامش، وحدت بخش، عزت آفرین و موجب عبور پیروزمندانه کشور از بحران های اخیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجلاسیه آتی خبرگان رهبری که هفته جاری در تهران تشکیل خواهد شد گفت: مجلس خبرگان در بیانیه ها و سخنرانی هایی که اعضای آن در اجلاس دارند مواضع مقام معظم رهبری را مورد تایید و تجلیل قرار داده است و در اجلاسیه هفتم نیز با این کیفیت به تمام این مسائل اشاره خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی تصریح کرد: قطعا در این اجلاسیه به طرق مختلف از جمله بیانیه و نطق پیش از دستور و همچنین سخنرانی های اعضا، از نقش آفرینی رهبر فرزانه انقلاب، مواضع ایشان و همچنین علما و حضور مردم در صحنه و تجلیل و تقدیر خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه کلام مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانست و ابراز داشت: همه باید خود را با این اصل منطبق کنند و اگر هم کسی تا کنون در این راستا کوتاهی کرده است باید نسبت به جبران آن اقدام کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات