۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۶۰۹۶۰
رفیعی آتانی در یادداشتی؛

درخواست نظام برای مشارکت جلوه جدیدی از تحقق مردم سالاری دینی را نشان داد

درخواست نظام برای مشارکت جلوه جدیدی از تحقق مردم سالاری دینی را نشان داد
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: درخواست ویژه نظام از مردم برای مشارکت در انتخابات جلوه جدیدی از تحقق مردم سالاری دینی را نشان داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر عطاء الله رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: درخواست ویژه نظام از مردم برای مشارکت در انتخابات جلوه جدیدی از تحقق مردم سالاری دینی را نشان داد. 

متن این یادداشت بدین شرح است:

فضای سیاسی منتهی به انتخابات نشان داد که همگان ـ دوست و دشمن ـ با تمام و جود یقین دارند که نظام اسلامی بیش از هر نظام سیاسی در دنیا به رای مردم نیازمند است.

به همین دلیل دشمن به خوبی می داند نظام اسلامی از هیچ تهدیدی حتی تهدیدی شبیه اجماع نظامی همه استکبار جهانی به اندازه عدم مشارکت مردم نگران نمی شود. چون هر تهدیدی را می تواند با مشارک مردم حتی به فرصت تبدیل کند.

درخواست ویژه نظام از مردم برای مشارکت در انتخابات جلوه جدیدی از تحقق مردم سالاری دینی را نشان داد. نظامی که اقتدار او در مقابل همه قلدرهای جهان زبانزد است در طول چندین ماه منتهی به انتخابات در تواضعی عجیب همه انرژی خود را صرف  تقاضا از مردم برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات کرد. به نظر می‌رسد این واقعیت در تاریخ سیاسی ایران ماندگار خواهد شد.

ارسال نظرات