۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۷۶۰۹۸۷

پیام دعوت سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات

پیام دعوت سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات
سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در پیامی از عموم مردم ولایتمدار استان لرستان جهت شرکت پر شور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، در متن پیام سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان آمده است: پانزدهم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از  شر دشمنان اسلام حفظ خواهیم کرد.

پانزدهم تیر ماه صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش  خواهیم گذاشت.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اقشار مختلف مردم کشور می توانند. در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم ، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را به راستی تبیین نمایند.

ملت فهیم ایران ، روز جمعه گرد هم می آیند تا بار دیگر ایرانی آباد را رقم بزنند.

اینجانب به نوبه خود، از عموم مردم عزیز استان لرستان و ارتشیان سلحشور و خانواده محترم آنها دعوت می نمایم تا این بار ، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است ، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات