۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۱۳۶۶

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف بستان آباد با حضور دبیر ستاد آذربایجان شرقی

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف بستان آباد با حضور دبیر ستاد آذربایجان شرقی
حجت الاسلام نستوهی گفت: آسيب شناسي در خصوص امر به معروف و نهي از منكر صورت گرفته است که از جمله آسيب هاي مورد بررسی، محدود كردن اين فريضتین به مسائلي چون حجاب، مسائل جنسي و عدم توجه آن در مسائل سياسي، اقتصادي و کارآمدی اداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، صبح امروز جلسه ستاد امر به معروف شهرستان بستان آباد با حضور حجت الاسلام محمد حسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و اعضاي این ستاد، در شهرستان بستان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام نستوهی در ابتدا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران با وفایش به ذكر احاديثي در بيان اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر پرداخت.

وي گفت: امروز بايد همانطور كه واجب بودن اقامه نماز براي مردم ما روشن شده است، واجب بودن اقامه فریضتین نيز در جامعه تبيين شود تا همگان به آن عمل كنند.

نستوهی بیان کرد: آسيب شناسي در خصوص امر به معروف و نهي از منكرصورت گرفته است که از جمله آسيب هاي مورد بررسی، محدود كردن اين فريضتین به مسائلي چون حجاب، مسائل جنسي و عدم توجه آن در مسائل سياسي، اقتصادي و کارآمدی اداری است.

دبیر ستاد امر به معروف ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در اولویت قرار دارد و ستاد استان در آینده نزدیک با اجراي طرح هاي جديد مقدمات ورود عموم به اين حوزه را فراهم خواهد کرد.

اين مقام مسئول همچنين از موفقيت هاي حاصل شده در استان آذربایجان شرقی بر اساس اجراي طرح هاي جديد امر به معروف و نهي از منكر توسط تشکل های مردمی ستاد استان خبر داد كه تاثيرات بسيار مثبتي را در پي داشته است.

وي در پايان ضمن تمجید از تلاش های ستاد شهرستان بستان آباد عنوان کرد: طرح های جدید نیاز به همت همه مسئولان شهرستان دارد تا مردم نجیب این خطه از استان از مواهب امر به معروف و نهی از منکر بهره مند گردند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات