۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۶۱۳۹۱
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد:

توسل به اهل‌بیت تنها راه نجات انسان از دام شیاطین است

توسل به اهل‌بیت تنها راه نجات انسان از دام شیاطین است
استاد حوزه با بیان اینکه سرمایه های سنگینی برای گمراه نمودن و به ابتذال کشیدن جوانان و نسل جوان توسط شیاطین انسی انجام می شود، گفت: توسل به اهل‌بیت(ع) تنها راه نجات انسان از دام شیاطین است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، صبح امروز در مراسم عزاداری ویژه خواهران در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام رضا علیه‌السلام خطاب به «ریان بن شبیب» می فرماید اگر می خواهید در معیت ما باشید باید با حزن ما محزون و با فرح ما شادمان باشید.

وی افزود: هر انسانی که بخواهد در معیت اولیاء الهی و اهل بیت(ع) باشد باید تمام ابعاد زندگی اش و حیات و مماتش همانند اهل بیت(ع) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تاکید کرد: سرمایه های سنگینی برای گمراه نمودن و به ابتذال کشیدن جوانان و نسل جوان انجام می شود چرا که شیاطین انسی شبانه روز در حال فعالیت هستند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: رفقای ناباب بیشترین تأثیر را در گمراهی دارند در حالی که رفیق خوب یک مامور و فرشته خوب خداوند است.

وی افزود: حضرت علی علیه السلام  به کمیل می فرمایند زمین از دام شیاطین انباشته است و هیچ احدی نمی تواند نجات پیدا کند مگر اینکه به ما اهل بیت(ع) متوسل شود و به دامن ما چنگ بزند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در ادامه گفت: بالاترین پناهندگی چنگ زدن است که شدت پناهندگی و استغاثه را نشان می دهد که محکم و با قوت است و بالاتر از توسل است.

وی افزود: انسان هر طور که می تواند باید سوار کشتی نجات اهل بیت(ع) شود تا بتواند از دام شیاطین نجات پیدا کند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: حتی اگر دشمنان به اهل بیت(ع) مراجعه می کردند مورد اکرام واقع می شدند چرا که اکرام نمودن از خصائص اخلاقی اهل بیت(ع) است.

وی افزود: نباید از اهل بیت(ع) فقط درخواست های دنیوی داشته باشیم بلکه باید چیزهایی را بخواهیم که ماندگاری داشته باشند و خیر دنیا و آخرت ما در آن جمع شده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تأکید کرد: از اهل بیت(ع) به جز خیر و نیکی صادر نمی شود چرا که تمام وجود اهل بیت(ع) خیرخواه بودن بشریت است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: بعضی از انسان‌ها متأسفانه در خواسته‌های خودشان در مقابل اهل بیت(ع) خیلی کوته فکر هستند و درخواست‌های جزئی دارند در حالی که اهل بیت(ع) معدن تمام خوبی‌های دنیا و آخرت هستند و انسان زرنگ چیزهایی را طلب می‌کند که همیشگی باشد چرا که انسان برای ابدیت خلق شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه امام حسین علیه‌اسللام یعنی اینکه انسان خواسته‌های خودش را کنار بگذارد و خود را متوجه این مسئله نماید که اهل بیت(ع) چه چیزی از محبین و شیعیان خود می خواهند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد یادآور شد: یکی از بهترین درخواست هایی که ما می توانیم از اهل بیت(ع) داشته باشیم این است که همان حیات و ممات اهل بیت(ع) را برای خودمان بخواهیم.

ارسال نظرات