۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۶۱۳۹۵

گزارشی از نشست هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان علمی مدارس علمیه حوزه خراسان

گزارشی از نشست هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان علمی مدارس علمیه حوزه خراسان
نشست هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان علمی با هدف تبیین امور محوله به مدارس در امر پژوهش به همت اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام یزدانی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت پژوهش در مدارس علمیه خراسان گفت: اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان این حوزه با هدف تبیین امور محوله به مدارس علمیه از سوی اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی، یک‌شنبه ۱۷ تیرماه در محل ساختمان شماره دو مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد. 

مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی با تاکید بر نقش کادر مدارس در اعتلای پژوهش در میان طلاب حوزه علمیه خراسان، به اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی اشاره کرد و گفت: مسئول پیگیری امور محوله به مدارس در امر پژوهش مسئولان و کارشناسان علمی مدارس هستند، که خط مقدم فعالیت‌ها مربوط به صف می‌باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولان و کارشناسان علمی مدارس در این نشست هم‌اندیشی افزود: در این نشست معاون علمی حوزه خراسان، مدیر پژوهش معاونت علمی و ادارات مدیریت پژوهش به تبیین ضرورت پژوهشی و شرح وظایف کارشناسان علمی پرداختند.

ارسال نظرات