۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۷۶۱۷۷۸
نصرالله:

از برکات طوفان‌الاقصی به حداقل رسیدن تحریکات طائفی در منطقه است

از برکات طوفان‌الاقصی به حداقل رسیدن تحریکات طائفی در منطقه است
دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: عملیات طوفان‌الاقصی طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین نبردی است که رژیم صهیونیستی در منطقه به خود دیده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عاشورایی در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: بر اساس آمارهایی که داریم، شمار مشارکت‌کنندگان و حاضران در مجالس عاشورایی علیرغم اوضاع امنیتی از سال گذشته بیشتر بوده است.

نصرالله افزود: حضور در مجالس عاشورایی گواهی بر هویت مردم و تعلق داشتن مقاومت به این فرهنگ است و ما در کفرکلا و بنت جبیل شاهد تشیع پیکر شهدا با فریاد «لبیک یا حسین» بودیم.

وی با تشکر از ارتش لبنان و دستگاه‌های امنیتی بابت تامین امنیت مجالس عاشورایی گفت: در همه اماکنی که با حضور گسترده مردم سالگرد عاشورا گرامی داشته شد، هیچگونه حادثه امنیتی روی نداد اما در کشور عمان طی حادثه اسفباری چندین غیرنظامی و پلیس جان باختند که ما به شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنیم.

نصرالله ادامه داد: عموم مسلمانان با وجود اختلاف مذهب، اهل بیت (ع) را دوست دارند و این امری مشترک میان ماست و رخدادهای امنیتی که برخی کینه‌توزان متعصب و جاهل انجام انجام می‌دهند مانع از تداوم برپایی مجالس عاشورایی نخواهد شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: از جمله برکات عملیات طوفان الاقصی و برکات همبستگی جبهه‌های پشتیبان با یکدیگر به خصوص در لبنان و عراق و یمن این است که تحریک‌های طائفی که آمریکا سال‌ها روی آن کار کرده است به کمترین حد خود رسیده است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: انتظار می‌رود پس از آنکه نبرد طوفان الاقصی ان شاء الله با پیروزی به پایان برسد، تحریکات فرقه‌ای و طائفی برای مصادره یکی از نتایج مبارک طوفان الاقصی، یعنی اتحاد و گردهم جمع شدن مسلمانان در مقابل خطر اسرائیل و پروژه صهیونیسم دوباره از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ما باید در مقابل توطئه‌ها بیدار و هشیار بمانیم، گفت: «من از برادران و خواهران می‌خواهم به برخی حساب‌های کاربری مشکوک در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند زیرا گاهی آنها اطلاعات گمراه‌کننده منتشر می‌کنند لذا باید اطلاعات را از منابع معتبر اخذ کنند.»

نصرالله گفت: طوفان الاقصی طولانی‌ترین و بزرگترین نبردی است که رژیم صهیونیستی در منطقه به خود دیده است و اهمیت این عملیات از آنجا ناشی می‌شود که طوفان الاقصی نبرد ملت‌ها و جنبش‌هاست، ما در نبردی مشغول جنگ هستیم که افق آن واضح و آشکار است حتی در بُعد غیبی.

ارسال نظرات