۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۶۲۲۶۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش رفته است

بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش رفته است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش رفته و ۲۰۰ دانشگاه آمریکا معترض سیاست‌های آن شدند و در مقابل کنگره، پرچم آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد به تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم ایران با رای خود به مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب صلاحیت او را تأیید کردند و ولی فقیه نیز در تنفیذ ریاست جمهوری به رای مردم اعتبار می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی در ۱۲ مهر ۵۸ می‌فرماید، رئیس جمهور با نصب فقیه مشروع می‌شود و اگر نصب فقیه نباشد غیر مشروع و طاغوت بوده و اطاعت از او اطاعت از طاغوت است، افزود: مبنای تئوری و نظریه نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آیات، روایات، عقل ونظریه مترقی ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه مشروعیت همه امور در جمهوری اسلامی ایران در گرو امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: در حکم همه روسای جمهور ایران این جمله معظم له که می‌فرماید، اینجانب به موجب این حکم رای ملت ایران را تنفیذ و ایشان را به این سمت منصوب می‌کنم وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اختلاف نظر و دیدگاه‌های کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا از هر دو طیف جمهوری خواه و دمکرات هرچند در همه امور با یکدیگر اختلاف نظر‌هایی دارند، اما در حمایت از رژیم صهیونیستی اسرائیل با یکدیگر متحد و همراه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: روسای جمهوری آمریکای از هر دو طیف دمکرات و جمهوری خواه هر کسی که باشد نه تنها حامی اسرائیل غاصب است بلکه بدون اجازه صهیونیست‌ها حتی آب هم نمی‌خورند.

وی ادامه داد: نمایندگان سنا و مجلس هنگام سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا ۷۹ مرتبه نخست وزیر رژیم غاصب صهونیستی را تشویق کردند که از این ۷۹ مرتبه ۵۸ مرتبه ایستاده او را تشویق کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تشویق نتانیاهو در کنگره آمریکا برای این بود اسرائیلی‌ها با کمک آمریکا و متحدانش، ۷۰ هزار تن بمب بر سر مردم مظلوم و بی گناه غزه ریختند و ۴۰ هزار نفر فلسطینی را شهادت رساندند که از این تعداد شهید ۲۶ هزار نفر زن و کودک فلسطینی بودند.

به گفته وی تشویق نتانیاهو در کنگره آمریکا برای به شهادت رسانیدن ۵ هزار و ۵۰۰ دانشجوی غزه و ۸۰ هزار نفر زخمی و ۱۰ هزار مفقود الاثر در زیر ۳۷ میلیون تن آوار و شهادت ۱۴۰ خبرنگار و تخریب یکصد دانشگاه و ۵۰۰ مسجد و ۸۴ بیمارستان و درمانگاه و ۳۰۵ مدرسه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امروز دنیا به جایی رسیده است که به نام حقوق بشر و آزادی زن و احترام به کودکان دست به جنایات وحشتناک می‌زنند و خود را حامی حقوق بشر و دیگران را ناقض حقوق بشر معرفی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تشویق ورزشکاران قهرمان و مدال آور و افتخار آفرین کشور در مسابقات جهانی از سوی رهبر معظم انقلاب و واکنش برخی به سیاسی کردن ورزش از سوی رهبری گفت: امروز به رژیم کودک کش اسرائیل اجازه شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را می‌دهند، اما روسیه را محروم می‌کنند و مدعی هستند ورزش نباید سیاسی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: امروز بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش رفته و ۲۰۰ دانشگاه آمریکا معترض سیاست‌های آمریکا شدند و در مقابل کنگره، پرچم آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در سال ۹۰ یادآورشد: معظم له در این کنفراس می‌فرماید، روزی که ملت‌های آمریکا و اروپا متوجه شوند مسبب اصلی گرفتاری اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی آنها از سلطه اختابوسی صیهونیزم بین الملل بر دولت‌های آنها است و دولتمردان آنها نیز به دلیل منافع شخصی و حزبی خود در برابر زورگویی کمپانی داران زالو صفت صهیونیست در آمریکا و اروپا مطیع و تسلیم هستند، چنان جهنمی برای آنها به وجود خواهند آورد که هیچ راه خلاصی برای آنها وجود نخواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات