۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۲۳۱۴

اردوی جذاب تابستانی مشارکتی «اردوبهشت» در کاشان برگزار می‌شود

اردوی جذاب تابستانی مشارکتی «اردوبهشت» در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان- اردوی جذاب تابستانی «اردوبهشت» در شهرستان کاشان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اساتیدی از حوزه و دانشگاه از شهر‌های قم و کاشان از ۶ تا ۱۹مردادماه در اردوگاه لقمان حکیم قمصر کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی محمد فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: سازمان فرهنگی همچون سال‌های گذشته در قالب برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برپایی اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» با حضور کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از شنبه ۶ تا جمعه ۱۹ مردادماه در اردوگاه لقمان حکیم شهر قمصر برگزار می‌شود، مشارکت می‌کند.

وی با اشاره به حضور دختران و پسران در اردو‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی و اجتماعی «اردوبهشت» افزود: در این اردو یکی از موضوعات مهم مبحث آموزش مهارت‌های اجتماعی به نوجوانان است که سازمان، کارگاه‌های «مانا» را به همت فرهنگ سرای خانواده برای شرکت کنندگان در این برنامه به صورت روزانه در نظر گرفته است.

فرجی به همکاری اتحادیه کانون‌های فرهنگی کاشان و گروه تبلیغی موعود اشاره کرد و افزود: مدیریت ورزش و تندرستی سازمان نیز مسابقات بومی و محلّی و همچنین تشکیل کارگاه‌های حجاب و عفاف را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان فرهنگی یادآور شد: اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت»، همه ساله همراه با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی و توانمندسازی با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه شهرستان‌های قم و کاشان و با حضور دختران و پسران ۱٠ تا ۱۷ سال به بالا انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، امسال اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» به مدّت دوهفته پذیرای حدود ۲ هزار نفر از دختران و پسران ۱٠ تا ۱۷ سال به بالا بصورت روزانه ۱۵٠ نفر در اردوگاه لقمان قمصر کاشان خواهد بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات