۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۶۳۱۶۹

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار، با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان خبر و جهادگران بسیجی عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار، با صدور پیامی فرارسیدن  روز خبرنگار را به فعالان خبر و جهادگران بسیجی عرصه  رسانه تبریک گفت.

در پیام سرهنگ داود شمس به این مناسبت آمده است: 

۱7 مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند. به راستی و درستی که خبرنگاران؛ از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جامعه می‌باشند که نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه رسانه استان و رسانه‌های فعال در عرصه جهاد تبیین که در تنویرافکار عمومی وامیدآفرینی نقشی بی بدیل دارند تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.

سازمان بسیج رسانه قم

ارسال نظرات