۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۶۳۴۳
نماینده مردم تبریز:

دشمن با استفاده ابزاری از عوامل بی‌رحمی درصدد تفرقه میان شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: متأسفانه دشمنان با توطئه‌های تفرقه‌آمیز خود و با استفاده ابزاری از عوامل بی‌رحمی همچون ریگی، درصدد تفرقه میان مردم ایران هستند.
عبدالمالك ريگي


محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: این اقدام کم نطیر اطلاعاتی در حالی صورت گرفت که در آستانه هفته وحدت قرار گرفته‌ایم.

وی خاطر‌نشان کرد: ترورهای بی‌رحمانه این شرور سابقه‌دار در سال‌های گذشته نشان داده بود که این اقدامات ننگین هدفی جز تفرقه میان شیعه و سنی و قبایل شرق کشور ندارد.

فرهنگی با اشاره به بازخوردهای اجتماعی اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) ادامه داد: امروز دستگیری ریگی سبب خوشحالی مردم سراسر کشور شده است؛ چون حس وطن‌دوستی و عاطفه میان اقوام و قبایل مختلف ایرانی موج می‌زند.

نماینده مردم تبریز با تأکید بر این‌که تنوع قومیتی در ایران یک فرصت برای وحدت و انسجام بیشتر است، ابراز داشت: متأسفانه دشمنان با توطئه‌های تفرقه‌آمیز خود و با استفاده ابزاری از عوامل بی‌رحمی همچون ریگی، درصدد تفرقه میان مردم ایران هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این‌که دستگیری ریگی چهره منافقانه آمریکا را بار دیگر برای مردم ایران آشکار کرد، گفت: دستگیری این شرور شرق کشور دست‌های خونین و پشت پرده ترورهای اخیر را نمایان خواهد کرد.

وی با اشاره به استقرار ریگی در پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان بیان داشت: دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای برای رسانه‌های غرب‌نشین نان به نرخ روز خور وجود ندارد که دستگاه‌های امنیتی سیا و موساد از تروریست‌های ایران حمایت می‌کنند./935/ت302/س

ارسال نظرات