۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۶۳۴۸۰

کسب رتبه اول «جام رسانه امید» توسط خبرگزاری رسا

کسب رتبه اول «جام رسانه امید» توسط خبرگزاری رسا
سعید چراغی از خبرنگاران خبرگزاری رسا رتبه نخست رویداد «جام رسانه امید» استان قم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سعید چراغی خبرنگار خبرگزاری رسا در رویداد استانی «جام رسانه امید» موفق به کسب رتبه اول یادداشت نویسی شد.

در مراسمی که به همت سپاه علی ابن ابی طالب (ع) قم و سازمان بسیج رسانه استان قم که با حضور و سخنرانی سردار نائینی سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از برگزیدگان این رویداد تجلیل شد.

گفتنی است در این رویداد، فعالان رسانه‌ای استان قم به تولید محتوای امیدآفرین و روایت گری از پیشرفت صنعتگران و تولیدگران استانی پرداختند.

کسب رتبه اول «جام رسانه امید» توسط خبرگزاری رسا

رویداد ۲۴ ساعته «جام رسانه امید» استان قم با حضور فعالان رسانه‌ای استان قم از صبح روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در راستای عمل به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی با رویکرد جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی آغاز و تا ۳۶ ساعت ادامه داشت.

این رویداد در قالب‌های مصاحبه، گزارش مکتوب، گزارش ویدیویی و کلیپ موبایلی، عکس، پوستر و اینفوگرافیک طراحی و برگزار شد و هرکدام از شرکت کنندگان می‌توانستند حداکثر در ۲ قالب و در هر بخش ۳ اثر را تولید و در این رویداد شرکت کنند.

ارسال نظرات