۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۶۳۷۷۱
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

فعالیت ۲۵۳۶ پایگاه بسیج خواهران و برادران در طرح اوقات فراغت استان اصفهان

فعالیت ۲۵۳۶ پایگاه بسیج خواهران و برادران در طرح اوقات فراغت استان اصفهان
اصفهان ـ حجت الاسلام رنجبر گفت: هدف ما غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بوده و تابستان برای این قشر که در بازه سنی ۷ تا ۱۸ سال هستند یک فرصت طلایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی رنجبر معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه جامعه هدف ما در طرح‌های تابستانی سه قشر کودک، نوجوان و جوانان است، گفت: هدف ما غنی سازی اوقات فراغت این عزیزان است و تابستان برای این قشر که در بازه سنی ۷ تا ۱۸ سال هستند یک فرصت طلایی است.

وی ادامه داد: تشکیل کلاس‌های معرفتی، برنامه‌های ورزشی به عنوان یک جشنواره در نواحی مقاومت بسیج، عرصه فرهنگی هنری، عرصه اردویی تفریحی با برگزاری اردوهای یک روزه که با بازدید از گلستان شهدا اصفهان و اماکن تاریخی همراه خواهد بود، اردوهای استانی و کشوری از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رنجبر موضوع مهارت افزایی نوجوانان و جوانان با استفاده از ظرفیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای را از دیگر برنامه‌های تابستانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برای نوجوانان و جوانان عنوان کرد و افزود: عرصه فعالیت‌های جهادی و آموزش‌های مبتنی بر فضای مجازی و سواد رسانه از دیگر حوزه‌های فعالیت ما است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: ۲۵۳۶ پایگاه بسیج در این طرح شرکت کرده‌اند که ۱۳۳۰ پایگاه برادران و ۱۲۰۶ پایگاه خواهران در این طرح فعالیت کرده‌اند و ما به عنوان ستاد پشتیبانی موفق شده‌ایم پشتیبانی‌های لازم را از این فعالیت‌ها انجام بدهیم. برنامه‌های اوقات فراغت هدفمند و براساس نیاز مخاطب بوده تا بتوانیم به خوبی برنامه‌های لازم را اجرایی کنیم.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در سطح استان اصفهان خبرداد و اظهار کرد: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۶۶۰۰۰۵ لینک ثبت نام در مسابقات قرآنی بسیج را دریافت کنند و این ثبت نام تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد‌./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات