۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۴۰۳۵
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد؛

برپایی موکب سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین

برپایی موکب سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین
محمودوند از برپایی موکب سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سرهنگ محمد محمودوند، امروز در جمع خبرنگاران با اساره به اینکه همه ساله پیاده‌روی جاماندگان اربعین تحت عنوان دلدادگان اربعین حسینی در استان لرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم از حرم یکی از امامزادگان شروع و عزاداران به سمت حرم امامزاده دیگر حرکت می‌کنند.

محمودوند با بیان اینکه مراسم جاماندگان اربعین در ۱۶ نقطه از استان لرستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در خرم‌آباد از حرم امامزاده زیدبن علی(ع) تا حرم شاهزاده عبدالله از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان خاطرنشان‌کرد: در این مسیر موکب حضرت ابوالفضل(ع) برپا و با ۶ غرفه به مردم ارائه خدمت خواهد کرد و خدمات تا سه روز ارائه می‌شود.

محمودوند یادآور شد: بهداری نیز در پیاده‌روی جاماندگان اربعین توسط سپاه استان مستقر بوده تا به مردم خدمات ارائه شود.

وی از برگزاری طرحی دیگر با عنوان «خانواده معنوی، عطر حسینی» برگزار می‌شود، گفت: پشتیبانی این مراسمات توسط خانواده‌های سپاه انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمن در بحث حمله به غزه تلاش می‌کند و مردم مظلوم غزه زجر می‌کشند پیام اربعین حسینی دو مورد است؛ یکی اینکه به یاد اربعین امام حسین(ع) باشیم تا این خاطره تاریخی فراموش نشود و دوم اینکخ یک آمادگی و شور حسینی در مردم ایجاد شود تا به دشمنان فهمانده شود که هنوز آن شور حسینی در دل ها وجود دارد و این مردم آماده هستند تا قیام حسینی دیگر در رکاب ولایت انجام دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات