۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۶۴۳۶۸
آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی:

استکبار جهانی و رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی اساس اسلام را نشانه گرفته اند

استکبار جهانی و رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی اساس اسلام را نشانه گرفته اند
آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی در واکنش به خبر تاسف بار اهانت عمال پلید صهیونیستی به ساحت قرآن مجید تصریح کرد: اینجانب سکوت در قبال این جنایت را برای خود جائز ندانسته و برای هیچ عالم شیعه و سنی هرگز جائز نمی دانم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی، در پیامی با محکومیت اهانت عمال پلید صهیونیست به ساحت قرآن مجید آخرین و کاملترین کتاب آسمانی ذات اقدس حق که قلب هر انسان مومنی را به درد آورد، تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی اساس اسلام را نشانه گرفته اند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم شوکة المعتدین

خبر تاسف بار و جانگداز اهانت عمال پلید صهیونیست به ساحت قرآن مجید آخرین و کاملترین کتاب آسمانی ذات اقدس حق، قلب هر انسان مومنی را به درد آورد.

امروز بیش از هر زمان دیگر برای همه جهانیان به ویژه سران دولت های اسلامی ثابت گردید که رژیم جنایتکار و پلید و ضد دین و دیانت اسرائیل صهیونیست فقط هوای حکمرانی و سیطره از نیل تا فرات را ندارد، بلکه او دشمن دین اسلام و کتاب آسمانی قرآن و رسول مکرم اسلام و مومنین به آنان است.

این رژیم غاصب دست در دست کفار و مستکبرین عالم یعنی دولت آمریکا و طواغیت اروپایی خیال واهی ریشه کنی شجره طیبه اسلام عزیز و قرآن را در سر می پروراند. در حقیقت این غده سرطانی حیات اسلام و قرآن را نشانه گرفته است.

امروز سکوت در مقابل این جنایتکار قدار و متجاوز به حریم قرآن به هیچ وجه جائز نبوده و کوتاه آمدن در مقابل این طاغوت کافر خیانت به قرآن و رسول خدا بلکه خیانت به خالق سبحان است.

اینجانب سکوت در قبال این جنایت را برای خود جائز ندانسته و برای هیچ عالم شیعه و سنی هرگز جائز نمی دانم.

همچنین سران دولتهای اسلامی می دانند که اکتفاء به محکوم کردن و صدور بیانیه هیچگونه اثر بازدارنده ای در مقابل این وحشی جنایتکار ندارد، لذا روابط اقتصادی و سیاسی و هرگونه تعامل با این رژیم پلید مصداق بارز خیانت به خدا و رسول بوده، و اتخاذ راهکارهای موثر بازدارنده تکلیف اجتناب ناپذیر دولت ها و ملت های اسلامی می باشد.

و السلام علی من اتبع الهدی

علی اکبر سیفی مازندرانی

ارسال نظرات