۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۷۶۴۴۸۸

استقبال زائران دهه آخر صفر از ایستگاه نقاشی و مطالعه کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار

استقبال زائران دهه آخر صفر از ایستگاه نقاشی و مطالعه کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار
خدمات ایستگاه نقاشی و پایگاه مطالعه مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار، ویژه میزبانی از زائران دهه آخر ماه صفر حرم مطهر رضوی، مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت.
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به‌عنوان یکی از مراکز زیرمجموعه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در راستای استقبال از زائران امام هشتم (ع) که در دهه پایانی ماه صفر، از مسیر سبزوار به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی و پایگاه مطالعه در محل کمپ اسکان موقت «بهمن» این شهرستان کرد. فعالیت این ایستگاه که از روز اربعین حسینی با میزبانی ویژه از کودکان و نوجوانان زائر آغاز شده است، به مدت ۱۰ روز، از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در سبزوار ادامه دارد.
برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، سیره رضوی، زیارت و...، اهدای کتاب و قصه‌خوانی، از جمله برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده برای کودکان و نوجوانان زائر حرم رضوی، در این ایستگاه است.
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به‌عنوان تنها نماینده آستان قدس رضوی، این ایستگاه نقاشی و پایگاه مطالعه کتاب را در کمپ بهمن سبزوار دایر کرده و با مشارکت خادم‌یاران کتاب و کارکنان این مجتمع، پذیرای زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) است.
لازم به ذکر است، مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در دی‌ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است که در کنار ارائه خدمات مطالعاتی و فرهنگی، برنامه‌های متنوعی در طول سال به‌ویژه ایام مناسبتی، برگزار می‌کند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات