۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۴۵۳۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هدف دشمن از ترویج فساد از بین بردن کانون گرم خانواده‌ است

هدف دشمن از ترویج فساد از بین بردن کانون گرم خانواده‌ است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: هدف دشمن از قبح‌زدایی و ترویج فساد از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها است که جامعه در آینده وارث فرزندان نامشروع و قسی‌القلب شود و مثل سربازان آمریکایی , رژیم منحوس به بشریت رحم نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بسیاری از آموزش‌های حوزه عفاف و حجاب با هدف‌گذاری کیفی نبوده و به صورت ظاهری انجام گرفته است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تأکيد بر فضاسازی جذاب جامعه افزود: باید با تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، نشست‌های خودمانی در راستای عفاف و حجاب صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه طبق اسناد و خروجی‌های مکتوب آثار حجاب و عفاف را در جامعه کمتر شاهد هستیم، گفت: هنرمندان در این فضا باید نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند و جای این جبهه فرهنگی باید پر شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: برخورد با مظاهر بی‌حجابی و موضوع منکر، نیاز به برنامه‌ریزی و فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر دارد که باید با همکاری انتظامی اقدامات جدی صورت بگیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم از کم‌کاری انتظامی در برخورد با اصناف گلایه دارند که در جمع‌آوری بساط دست‌فروشانی که لباس‌های زنانه به‌دور از عرف جامعه می‌فروشند، برخوردی نمی‌شود و آنها را جمع‌آوری نمی‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: برای برخورد با مظاهر فساد و بی‌حجابی باید به‌طور واقع‌بینانه و جدی کار کرد و در این راستا نباید نیروی انتظامی تضعیف شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان کرد: رسانه‌های استکباری از طریق قبح‌شکنی بی‌حجابی و بی‌حیایی به میدان آمده‌اند لذا قوه قضائیه و نیروی انتظامی نباید کوتاه بیایند بلکه قاطعانه عمل شود.
 
امام جمعه کرمانشاه گفت: ما میراث‌دار خون شهدا هستیم و همه شهدای والامقام در وصیت‌نامه‌های خود به آن اشاره کرده‌اند.
 
وی افزود: هدف دشمن از قبح‌زدایی و ترویج فساد از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها است که جامعه در آینده وارث فرزندان نامشروع و قسی‌القلب شود و مثل سربازان آمریکایی و رژیم منحوس به بشریت رحم نکنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه سبب جلوگیری از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، تأکید کرد: با رعایت شئونات و حجاب اسلامی طمع‌ورزی به نوامیس کاهش پیدا می‌کند و جامعه سالم‌تر خواهد بود./1400/
ارسال نظرات