۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

رهبر معظم انقلاب چهره منافقانه بهانه‌جویان نظام را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: رهبری در حوادث اخیر چهره منافقانه دشمنان دوست‌نمای نظام را آشکار کرد.
نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، روز گذشته در یادواره شهدای 145 شهید شهرستان اسکو با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی اظهار داشت: این مسأله نشان از اقتدار اطلاعاتی و امنیتی سربازان مخلص امام زمان(عج) دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در حذف نیروهای مخلص و مجاهد نظام اسلامی ایران گفت: برخی از عوامل خود فروخته در کشور با دشمنان نظام هماهنگ شده‌اند تا تیشه به ریشه انقلاب اسلامی بزنند، غافل از این‌که هر یک از مردم ایران سربازی برای دفاع از نظام است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر خاطر‌نشان کرد: امروز تلاش اصلی دشمن زیرسؤال بردن مشروعیت نظام ولایی است؛ البته دشمنان به خوبی به جایگاه ولایت فقیه در جامعه پی برده و دریافته‌اند که محور اقتدار و عظمت نظام اسلامی وجود ولایت فقیه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اجلاس اخیر خبرگان رهبری اظهار داشت: خبرگان رهبری بار دیگر بر نقش تأثیرگذار رهبری نظام در کنترل حوادث و فتنه گری های دشمنان داخلی و خارجی تأکید کردند.

وی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب در حوادث اخیر چهره منافقانه دشمنان دوست‌نما را آشکار کرد، تصریح کرد: ولایت فقیه ماهیت حقیقی کسانی را که به بهانه امام و خون شهدا و سیره و سنت پیامبر(ص) در مقابل نظام و رهبری ایستادند، آشکار کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات