۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۵۳۳۳

حضور مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه در خبرگزاری رسا + عکس

حضور مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه در خبرگزاری رسا + عکس
حجت الاسلام علیخانی با حضور در خبرگزاری رسا در خصوص ابعاد همکاری با مدیرعامل و دبیران این رسانه حوزوی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی مسؤول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه صبح امروز با حضور در خبرگزاری رسا در نشست مشترکی با مدیرعامل و جمعی از دبیران خبرگزاری رسا، در خصوص عرصه های همکاری به بحث و تبادل نظر پرداخت.

حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با تقدیر از تلاش های دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه از آمادگی خبرگزاری رسا برای همکاری بیش از پیش با این دبیرخانه خبر داد.

وی در ادامه با بیان اهداف و مأموریت های خبرگزاری رسا، تقویت حوزه انقلابی بر اساس اندیشه های امامین انقلاب را یکی از اهداف خبرگزاری رسا ذکر کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا تربیت طلاب رسانه ای متعهد را از اهداف مهم خبرگزاری رسا دانست و اعلام کرد: خبرگزاری رسا آماده است تا دانش، تجربه و ظرفیت های ارزشمند خود در جهت توانمندسازی رسانه ای گروه های جهادی حوزه به کار بگیرد.

حجت الاسلام علیخانی در این دیدار با قدردانی از فعالیت های ارزشمند خبرگزاری رسا، گزارش کوتاهی از فعالیت های دبیرخانه را ارائه کرد و همکاری و تعامل سازنده و مؤثر خبرگزاری رسا با این دبیرخانه و انعکاس فعالیت جهادی طلاب و روحانیون تقدیر کرد.

 

حضور مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه در خبرگزاری رسا

حضور مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه در خبرگزاری رسا

ارسال نظرات