۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۶۵۶۵

فرقه های ضاله وهابیت و بهائیت در مراغه بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ نشست فرهنگی با عنوان فرقه های ضاله وهابیت و بهائیت از سوی سپاه مراغه ‌با حضور بسیجیان این شهر برگزار شد.
وهابيت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست فرهنگی با عنوان فرقه های ضاله وهابیت و بهائیت ویژه پایگاه‌های مقاومت ام الائمه‌، شهربانو، ام‌البنین، زهره الزهرا و بنت الهدی امروز با حضور بسیجیان حوزه فاطمه الزهرای ناحیه سپاه مراغه در مسجد شریعت آباد مراغه برگزار شد.

حجت الاسلام موسی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه در این نشست اظهار داشت: استعمار با ترفند فرقه سازی و ایجاد ادیان ساختگی، درصدد به انحراف کشاندن مذاهب الهی و اسلامی است.

وی افزود: فرقه‌های ضاله وهابیت و بهائیت با انحراف اعتقادی مردم دین‌مدار در‌صدد جدایی مردم از مرجعیت دینی و عقاید شیعی هستند تا آنان را به مکتب‌های ساخته دست بشری سوق دهند.

وی روش جذب پیرو در فرقه‌های کاذب را بر پایه جعل، دروغ و تهمت دانست و خاطر‌نشان کرد: این مواضع فکری با اصول مکتب شیعی در تضاد است؛ از این رو این فرق ضاله برای اثبات حقانیت خود دست به تحریف کتاب‌های دینی نیز زده‌اند.

حجت الاسلام موسی زاده با تشریح اهداف پنهان فرقه های انحرافی در جامعه اظهار داشت: بهائیت و وهابیت ساخته و پرداخته استعمار انگلیس و سیاست های تفرقه افکنانه دولت بریتانیا است.

گفتنی است، این نشست های فرهنگی و عقیدتی با حضور طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه شهرستان مراغه همراه بود./935/پ202/س

ارسال نظرات