۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۶۵۷۸۹
آیت الله اراکی در اجتماع حوزویان:

کم کاری در حمایت از مقاومت پذیرفته نیست/ منتظر ضربه ای محکم تر از وعده صادق هستیم

کم کاری در حمایت از مقاومت پذیرفته نیست/ منتظر ضربه ای محکم تر از وعده صادق هستیم
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ترور شهید هنیه در تهران را تجاوز آشکار به کشور دانست و از نیروهای مسلح پرافتخار کشور خواست که در پاسخ به رژیم صهیونیستی به گونه ای اقدام کنند که شیرازه این رژیم کودک کش از هم گسسته شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت جنایات رژیم غاصب و حمایت از جبهه مقاومت و مردم لبنان که پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه فیضیه با حضور پرشور طلاب برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در انجام جنایت مرزی ندارد و دست به ترور و حمله های مکرر می کند؛ ترور شهید اسماعیل هنیه تجاوز آشکار به حریم ایران بود و انتظار یک پاسخ محکم و بازدارنده را داریم.

وی در ادامه با اشاره به تحقق مرحله جدیدی از مقاومت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی را هدف جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: از نیروهای مسلح پرافتخارمان انتظار داریم در این مرحله جدید مقاومت و نهضت شاهد ضربه ای محکم تر از وعده صادق به دشمن صهیونیستی باشیم و این پاسخ باید پاسخی باشد که شیرازه امور را در این رژیم متلاشی کند و از سایر حملات محکم تر باشد. انتظار چنین وعده صادقی داریم.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر این که پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود، تأکید کرد: ایران بیشترین حمایت را از جبهه مقاومت و ملت فلسطین کرده است و مردم انتظار دارند ان شاءالله مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود و هرچه زودتر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه گرفته شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه از آمادگی حوزه جهت پشتیبانی از خانواده شهدای لبنان و فلسطین سخن گفت و افزود: آن هایی که نمی توانند همراه نیروهای مقاومت در خطوط جبهه حاضر شوند باید با مال و امکانات خود و یا رسانه خود حمایت کنند زیرا از رسانه ها گله داریم که چرا در حمایت از مظلومین از توان خود بهره نمی برند.

وی با تأکید بر ضرورت برقراری یک بسیج رسانه جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: همه رسانه ها از نظر شرعی و انسانی موظف هستند در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین و جنایات این رژیم اثر تولید کرده و ماهیت آن را برملا کنند. امروز باید حمایت مالی و رسانه ای کرده و با استفاده از هر آنچه داریم در راه دفاع از غزه و لبنان گام برداریم. امروز همه باید در برابر صحنه های وحشتناک جنایت در لبنان و فلسطین اعلام موضع کنند و کسانی که توان مالی و رسانه ای دارند باید جمع شوند و از مقاومت اسلامی حمایت کنند. باید تا جایی که ممکن است کمک کنیم که ضربه ها جبران شود.

آیت الله اراکی با انتقاد از سکوت حاکم در کشور گفت: آن ها که می توانند نسبت به جمع آوری کمک های مالی برای لبنان و غزه اقدام کنند واجب است اقدام کنند و آن ها که می توانند از طریق رسانه و مجامع بین المللی به حمایت از این مقاومت برخیزند باید اقدام کنند و اگر کم کاری کنیم در آینده مسؤول هستیم. امیدوار هستیم خداوند متعال این مقاومت را تا پیروزی کامل پشتیبانی کند و شاهد پیروزی مقاومت اسلامی در کل منطقه باشیم و روز پیروزی را نزدیک می دانیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این مرحله مرحله آزمودن ملت اسلام است، به سخن امیرمؤمنان اشاره و سپس تصریح کرد: جایی که دشمن هیچ مرزی را رعایت نمی کند جای سخن از سازش نیست. امیر مؤمنان به کسانی که در برابر حملات دشمن کوتاهی کردند تعبیر «اشباه الرجال» را خطاب کرد زیرا در برابر هجوم دشمن سکوت کرده و تسلیم شدند و امروز تسلیم در برابر آمریکا که حمایتگر صهیونیست ها است حرام مطلق است.

ارسال نظرات