۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۶۶۰۲
استاندار بوشهر:

نهادهای اجرایی و دولتی برای توسعه بصیرت در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توسعه بصیرت در جامعه گفت: دستگاه های اجرایی و دولتی کشور باید برای تحقق فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توسعه و بسط بصیرت در جامعه برنامه ریزی کنند.
نهادهای اجرایی و دولتی برای توسعه بصیرت در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مدیران ارشد استان بوشهر، روز گذشته در دیدار  با حضرت آیت الله نوری همدانی، با این مرجع تقلید دیدار و از مواضع صریح وی قدردانی و حمایت کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار که استاندار، مدیران نهادهای دولتی بوشهر و همچنین برخی از سپاهیان نیز حضور داشتند حاضران با سر دادن شعارهایی از مواضع صریح و انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی قدردانی کردند.

مهندس شفقت استاندار بوشهر در این مراسم در سخنانی با قدردانی از مواضع این مرجع تقلید اظهار داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی همواره از ارکان نظام اسلامی و انقلاب دفاع کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: این مرجع تقلید در حوادث بعد از انتخابات و فتنه اخیر با روشنگری ها و بیانات شجاعانه خود افزون بر اینکه حقایق و ماهیت فتنه را برای اقشار مختلف مردمی تبیین کرد، به جامعه بصیرت داد.

مهندس شفقت به اشاره به بخش هایی از سخنان حضرت آیت الله نوری همدانی که در پی اتفاقات بعد از عاشورای تهران ایراد شد خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید آگاه و بیدار با تبیین خطوط رهبری اقشار مختلف مردمی را به بصیرت و آگاهی کامل رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و بسط بصیرت در جامعه از برگزاری دوره های ارتقای بصیرت ویژه مدیران استان بوشهر برای اولین بار در کشور خبر داد.

شفقت تصریح کرد: استانداری بوشهر پس از انتخابات ریاست جمهوری و تاکیدات حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت گسترش بصیرت در جامعه، اقدام به برگزاری دوره های بصیرت برای مدیران این استان کرده است.

استاندار بوشهر بیان داشت: این دوره ها به منظور تقویت بنیه های اعتقادی و فکری مدیران استان و همچنین بهره گیری از محضر علما و مراجع و همچنین فضای معنوی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون پنج مرحله از دوره های ارتقای بصیرت برای مدیران استان بوشهر در شهر قم برگزار شده است و در هر دوره بیش از هفتاد نفر از مدیران استانی به شهر قم اعزام می شوند و در دوره های بصیرت شرکت می کنند.

استاندار بوشهر تاکیدات رهبری مبنی بر ضرورت توسعه بصیرت در جامعه را بسیار حکیمانه ارزیابی و تاکید کرد: نهادهای دولتی و اجرایی کشور که خود عضوی از جامعه هستند و تاثیر بسیاری در جامعه دارند باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به تحقق رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اهتمام ویژه ای داشته باشند تا هم خود بصیر شده و هم به دیگران بصیرت بدهند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات