۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۶۶۲۶۳

بزرگداشت سید مقاومت در محفل شهدایی نوش آباد

بزرگداشت سید مقاومت در محفل شهدایی نوش آباد
اصفهان - محفل شهدایی «از خاک تا افلاک» همراه با بزرگداشت شهيد «سيد حسن نصرالله» سيد مقاومت به همت مجموعه فرهنگی تربیتی خانه شهدای نوش آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ابوالقاسم جعفری راوی و خادم الشهدای خانه شهدای شهر نوش آباد دوشنبه شب در محفل شهدایی «از خاک تا افلاک» گفت: عامل بودن در گفتار و رفتار، رمز ماندگاری شهدا در قلوب است.

وی پیام شهدا را ملکوتی، عامل تحول روحی، انقلاب درونی و اتصال به منبع نور و معنویت دانست و افزود: امروز مسئولان و خدمتگزاران به نظام در هر لباس و شغل و رسته‌ای با خدمت به مردم می‌توانند نارضایتی‌ها را کم و شکرگزاری‌ها زیاد کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

جعفری گفت: امروز جامعه و کشور در مسیر رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در عرصه ملی و بین المللی نیازمند خدمت خالصانه و صادقانه در زندگی فردی و اجتماعی است.

لازم به ذکر است، حضور پدر شهید محمد حسین حدادیان از شهدای امنیت به عنوان مهمان ویژه، استقرار غرفه‌های میز خدمت دادگستری و جمع آوری کتاب، روایتگری راویان، طراحی تصویر شهدا همزمان با اجرای یادواه، اجرای سرود «مثل شهید» و «لالایی کودک غزه» توسط گروه سرود معلی و بشری و گروه سرود خانه شهدا از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی در مدت چهار شب برگزاری محفل شهدایی بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات