۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۶۶۹۳۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

احیا و عمل به فریضه امر‌ به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است

احیا و عمل به فریضه امر‌ به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است
حجت الاسلام مهدوی‌نیا احیا و عمل به فریضه امر‌ به معروف و نهی از منکر در جامعه را ضروری خواند و گفت: در این زمینه آمرین به معروف و ناهیان از منکر نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان،حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا در جمع دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های تابعه استان لرستان که با حضور معاونان ستاد استان برگزار شد، با بیان اینکه آموزش در اولویت برنامه های ستاد امر به معروف است، گفت: این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر لرستان افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مسائل فقهی، حقوقی و مراتب تذکر لسانی امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر فرا بگیرند.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا صبر و بردباری ارا از مولفه های مهم عنوان کرد و گفت: هماهنگی، همبستگی و وحدت از دیگر ضروریات است.

 دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر لرستان گفت: هماهنگی و وحدت بهترین راه رستگار شدن و موفقیت در این عرصه است.

وی بر ضرورت تقویت ایمان تاکید کرد و گفت: باید با سلاح ایمان به سراغ احکام الهی برویم تا بتوانیم در این راه مقدس موفق شویم.

حجت الاسلام مهدوی نیا افزود: اگر در راه امر به معروف و نهی از منکر نگاهمان عبادت باشد، خداوند مسیر را برایمان هموار خواهد کرد.

وی به دسیسه های دشمن برای ضربه زدن به باور و اعتقادات نسل جوان و نوجوان در جامعه اشاره کرد و گفت: برای پایداری این فرایض و مقابله با توطئه های دشمن باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا بیان کرد: هدف ما در امر به معروف اجرای احکام الهی است و امر به معروف و نهی از منکر جزء فرایض دین است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات