۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۶۷۳۲

دل نوشته‌های کودکان آذری خطاب‌ به رهبر معظم انقلاب جمع آوری شد

خبرگزاری رسا ـ بیش از یک هزار دل‌نوشته از کودکان و نوجوانان استان خطاب به مقام معظم رهبری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده است.
رهبر انقلاب اسلامي،‌ حضرت آيت الله سيدعلي خامنه اي


به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حسین سلیمی‌باهر، مدیر کل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی امروز در جلسه مشترک مربیان مسؤول و مربیان فرهنگی مراکز کانون اظهار داشت: ارزیابی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت فعالیت‌های مراکز کانون استان در شش ماهه اول سال‌های 87 و 88 نشان دهنده رشد فعالیت‌های مراکز در زمینه عضو، تعداد شرکت‌کنندگان و امانت کتاب است.

وی ادامه داد: مقایسه فعالیت مراکز کانون استان در شش ماهه اول سال 88 نسبت به زمان مشابه در سال 87، نشان دهنده رشد 6/20 درصدی تعداد عضو، 6/27 درصدی تعداد شرکت‌کننده و 7/25 درصدی در زمینه تعداد امانت کتاب است.

مدیر کل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به آمارهای ارائه شده رشد، فعالیت‌های مراکز کانون را نشان‌دهنده پویایی آنها دانست و خواستار اصلاح روش‌ها برای افزایش بیش از پیش این فعالیت‌ها شد.

وی گفت: در همین راستا مراکز مرند، مجتمع کانون تبریز و مرکز شماره یک میانه به عنوان مراکز برتر معرفی شدند.

سلیمی‌باهر با بیان این‌که تاکنون بیش از یک هزار دل‌نوشته از کودکان و نوجوانان استان خطاب به مقام معظم رهبری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده است، گفت: مسابقه ادبی دل‌نوشته کودکان و نوجوانان خطاب به مقام معظم رهبری‌ که همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شده، با استقبال خوب کودکان و نوجوانان استان مواجه شده و بیش از یک هزار دل‌نوشته در همین راستا به کانون استان رسیده است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند تا بیستم اسفند امسال فرصت دارند آثار خود را به کانون استان‌ ارسال کنند.

مدیر کل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، از چاپ کتابی به همین نام خبر داد و افزود: از صاحبان آثار برگزیده در اردیبهشت سال 89 طی مراسمی تجلیل می‌شود./935/د102/س

ارسال نظرات