۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۷۴۰۱
اصفهان بازهم حماسه آفرید؛

آغوش باز مردم شهیدپرور نصف‌جهان در وداع با شهیدالقدس سردار نیلفروشان

آغوش باز مردم شهیدپرور نصف‌جهان در وداع با شهیدالقدس سردار نیلفروشان
مردم همیشه در صحنه و انقلابی اصفهان باری دیگر با آغوش باز فرزندی دیگر از فرزندان خلف خود را تا خانه ابدی‌اش در گلستان شهدای اصفهان بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گلستان شهدای نصف‌جهان بار دیگر معطر به عطر شهید قدسی دیگر شد و مردم اصفهان با حضور حماسی و باشکوه خود، عهد و پیمانی دوباره با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی بستند.

تشییع پیکر مطهر شهید بزرگ مقاومت، سردار سرلشکر عباس نیلفروشان دوش به دوش با حضور حماسی و تجمع عظیم مردم حماسه‌ساز و قدردان اصفهان در زادگاه این شهید عزیز برگزار شد.

این مراسم ساعاتی پیش از زمان اعلام شده با تجمع مردم ولایتمدار اصفهان پس از اقامه نماز بر پیکر شهید نیلفروشان از خیابان بزرگمهر آغاز و تا گلستان شهدا ادامه یافت.

این تجمع یکبار دیگر صدای استقامت، مقاومت، عزت و پایداری، همدلی و همزبانی را از نصف جهان در گوش جهانیان مخابره و نقش آن را در عرصه مقاومت و استکبار ستیزی پررنگ‌‌تر کرد.

حضور چشمگیر مدیران استان، نظامیان، بسیجیان، خانواده شهداء، علما و چهره‌های مختلف حوزوی و دانشگاهی و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، کوچک و بزرگ با هرسلیقه و گرایشی در این مراسم نشانی دیگر از جریان خون شهید قدس در شریان رگ‌های ولایتمداران اصفهانی بود.

شرکت کنندگان در این مراسم با مشت‌های گره کرده و فریاد حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم ملعون و فانی صهیونیستی و مزدورانش را محکوم و خواستار مبارزه با استکبار جهانی و محو این غده سرطانی شدند.

مردم اصفهان در آستانه گرامیداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان ثابت کردند که نه تنها در راه مبارزه با باطل هراسی ندارند، بلکه حاضرند برای اجرای حق و عدالت در تمام نقاط اسلامی با فدا کردن جان خود در خارج از مرزهای ملی، عاشورایی دیگر بپا کنند./1304/

مریم فلاحتی
ارسال نظرات