۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۷۶۷۴۷

ذکرهای نجات بخش منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب ذکرهای نجات بخش توصیه شده از عالمان و عارفان واصل به همت مهدی مهدی عباسی گردآوری و از سوی انتشارات آخرین وصی منتشر شد.
ذکرهاي نجات بخش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب ذکرهای نجات بخش، ذکرهایی است که از سوی عالمان و عارفان واصل توصیه شده است. این ذکرها همراه با ذکرهای معتبر و مجرب از ائمه معصومین(ع) نیز همراه گشته است.

کتاب حاضر به سه بخش کلی ذکرهای عرفانی و سلوکی ، رفع گرفتاری های دنیوی و رفع گرفتاری های درونی و بیرونی تدوین یافته است.

بخش اول خود از ده فصل تشکیل شده است که موضوعاتی چون نفی خطورات و وسوسه های شیطانی، دوری از صفات پست، نورانیت در دل و شرح صدر، معرفت نفس و معرفت رب واصلاح نفس، کشف حجاب از دل و ازدیاد یقین، دیدار و ملاقات و نزدیکی به امام زمان(عج)، دیدن خوابهای صدق و متبرک، بیداری در شب، درخواست ذکر از عارفان و صاحبان ذکر و ذکرهای گوناگون عرفانی را در بر می گیرد.

بخش دوم به موضوعاتی چون وسعت رزق، جهت ادای دین، شفاو نجات بیماران، سرگرفتن ازدواج و فرزنددار شدن، رفع گرفتاری های دنیوی و اخروی، رسیدن به حوائج مهمه و اجابت دعا، حفظ و پیدا کردن اموال و اشیاء گمشده و دیگر ذکرهای دنیوی پرداخته است.

درگزیده ای از این بخش ذیل عنوان «برای پیدا شدن گمشده» آمده است: «از حضرت علی نقل است: هرکس گمشده ای دارد، دو رکعت نماز بخواند. در هر رکعت بعد از حمد سوره یاسین را قرائت کند. بعد از نماز بگوید:اللهم یا هادی(رادّ) الضالّه ردّ علیّ ضالّتی»

در بخش دوم نیز اذکاری چون باطل کننده سحر و جادو و زخم چشم، زیادی قوه حافظه، محفوظ ماندن و طول عمر،‌ایمنی از آسیب، رفع دلتنگی و غم و اندوه، دفع بلا و امور هراس انگیز، دفع دشمنان و شیاطین، نجات بی گناه از زندان و جهت بهبود دردها آورده شده است.

کتاب ذکرهای نجات بخش توصیه شده از عالمان و عارفان واصل به همت مهدی مهدی عباسی در 136 صفحه گرد آوری شده و با شمارگان 5000 نسخه برای نخستین بار در سال جاری از سوی انتشارات آخرین وصی منتشر شده است./916/ن601/ع

ارسال نظرات