۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۶۱۶
معاون اول قوه قضاییه در شیراز:

اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی نشانه شکست او در میدان است

اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی نشانه شکست او در میدان است
حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: اگر رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان از هر ابزاری استفاده می کند معنایش پیروزی نیست بلکه اسرائیل شکست خورده میدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مردم مظلوم فلسطین و لبنان با شرافت و عزت در برابر دشمن پلید خود ایستادگی می کنند آن هم در شرایطی که دولت های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده اند.

وی افزود: ظالمین عالم امروز ضد انسانیت و بشریت دست به اقدامات ضد انسانی می زنند و باید بدانند این ها پیروزی نیست که بخواهند با ابزار غیر مشروع و غیر انسانی دست به این جنایات بزنند و بدانند که این اقدامات برای آنان شکست محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان از هر ابزاری استفاده می کند معنایش پیروزی نیست بلکه اسرائیل شکست خورده میدان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش قضات در اجرای عدالت در جامعه گفت: قضات کسانی هستند که پیوست عدالت را در جامعه ایجاد می کنند به عبارتی عرصه قضاوت برای تحقق عدالت است.

معاون اول قوه قضاییه یادآور شد: ملاک قضات باید قانون باشد تا عدالتی که دغدغه همه است محقق شود و رسیدن به گزاره صدق در ذیل اجرای قانون ایجاد می شود.

ارسال نظرات