۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۷۶۲۱
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

نوجوانان محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشند

نوجوانان محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه‌ تبریز در دیدار رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تأکید کرد: نوجوانان به‌عنوان محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد موردتوجه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مطهری اصل در این نشست با اشاره به اهمیت دوران نوجوانی در شکل‌ گیری شخصیت، هویت فردی، اجتماعی و همچنین اهمیت تربیت اسلامی در این برهه‌، اظهار داشت: رابطه با فعالیت‌ های مسجدی می‌بایست تقسیم و تفکیک کار صورت گیرد، به‌نحوی‌ که بخش عمده و محوری فعالیت‌ های کانون‌ مساجد در رابطه‌ با نوجوانان باشد.

وی همچنین دیگر رسالت کانون‌های مساجد را تقویت و توجه جدی به دختران نوجوان برشمرد و گفت: دختران نوجوان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور و مادران آینده، می‌بایست محل توجه فعالیت‌ها در مساجد باشند و امکانات و زمینه مساعد و مناسب برای شکوفایی استعدادهای بالقوه این قشر مهم و ارزشمند در جامعه فراهم گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری اصل، تقویت بُعد هنری و ایجاد زمینه برای فعالیت‌های هنری در این کانون‌ها را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: فرهنگ شامل بسیاری از حوزه‌هاست که هنر نیز یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای تأثیرگذاری بیشتر به تقویت بُعد هنری فعالیت‌های خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تأکید کرد: هنر مقوله‌ای مهم و تأثیرگذار است و تربیت هنرمندان متعهد نیازمند تقویت فعالیت‌های هنری مسجد محور است.

ارسال نظرات