۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۷۷۳۰۷

15 روحانی سمنان در طرح تحصیل غیرحضوری حوزه علمیه خراسان نام نویسی کردند

خبرگزاری رسا ـ 15 نفر از روحانیان واجد شرایط استان سمنان در طرح تحصیل غیرحضوری سطح دو و سه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نام نویسی کردند.
حجت الاسلام شكري، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان


حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: 15 نفر از روحانیان شاغل، مستقر و طرح هجرت واجد شرایط این استان در طرح تحصیل غیر حضوری سطح دو و سه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اجرا می شود افزود: پرونده روحانیان متقاضی شرکت در این طرح به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ارسال شده و پس از تایید نهایی توسط این مرکز، آموزش آنان آغاز می شود.

حجت الاسلام شکری اظهار داشت: دروس آموزشی در قالب سی دی، جزوه و کتاب برای شرکت کنندگان در این طرح ارسال می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ایجاد امکان آموزش های تکمیلی و مستمر برای روحانیان و طلاب مستعد در مناطقی که فاقد آموزش های حوزوی سطوح عالیه هستند و ایجاد ارتباط مستمر علمی و فرهنگی بین حوزه و روحانیان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام شکری اظهار داشت: روحانیان شاغل، مستقر و طرح هجرت واجد شرایط برای شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی در شاهرود نام نویسی کنند.

وی ارائه گواهی اتمام مقطع سطح یک، اشتغال در ادارات و دستگاه های اجرایی برای روحانیان شاغل و یا اشتغال به تبلیغ در قالب طرح روحانی مستقر و هجرت از شرایط شرکت در این طرح عنوان کرد./960/پ202/ص

ارسال نظرات