۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۷۶۲۰

مراسم تجلیل از طلاب ممتاز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با هدف قدر‌دانی از طلاب ممتاز و ایجاد رقابت سالم،‌ از دانش‌پژوهان رشته‌های گوناگون دفتر تبلیغت اسلامی اصفهان تجلیل و قدردانی شد.
دفتر تبليغات اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم تجلیل از دانش پژوهان برتر دوره‌های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی، روز گذشته در اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور طلاب برادر شرکت کننده در دوره های مختلف آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، از 47 نفر از طلاب ممتاز رشته های زبان آموزی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد این دفتر شامل رشته های کلام و عقائد و تفسیر اثری، و همچنین دانش پژوهان دوره های عمومی این دفتر همچون دوره نستعلیق، خط تحریری، مرثیه سرایی و دوره های پودمانی تبلیغ، تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم همچنین از پنج نفر از طلاب پذیرفته شده در مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام مهرداد آقا شریفیان، معاون آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان، در این مراسم با اشاره به رشد، کمی و کیفی آموزش های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سال جاری گفت: در سال 88 یش از 1700دانش پژوه در دوره های مختلف این دفتر مشغول به تحصیل بوده اند که این میزان در مقایسه با سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

همچنین حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ‌در این مراسم تبدیل معاونت آموزشی دفتر به مرکز تخصصی آموزش‌های عالی علوم اسلامی اصفهان‌ را از موفقیت های این دفتر برشمرد و ابراز داشت: رسمیت‌بخشی به دوره‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از سیاست های دفتر در برنامه‌های آموزشی سال آینده است.‌/965/پ202/س


ارسال نظرات