۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۷۷۶۰
نماینده مردم شاهرود:

امسال یک درصد تولید علم دنیا سهم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال یک درصد تولید علم دنیا سهم ایران بود و این از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است.
جلالي نماينده مردم شاهرود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در مجمع هم اندیشی موثرین شهرستان شاهرود با بیان اینکه در سال جاری جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی توفیقات بی شماری را کسب کردند گفت: تنگ نظری های سیاسی نباید ما را از شکر گزاری این موفقیت ها غافل کند.

وی افزود: در بخش فناوری های نوین همچون انرژی هسته ای، صنایع دریایی، سلول های بنیادی، هوا و فضا و غنی سازی دانشمندان ایرانی موفقیت های بزرگی را کسب کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در علوم هوا و فضا به توانمندی های خوبی دست یافته است تصریح کرد: در سال گذشته برای اولین بار ماهواره امید به فضا پرتاپ شد که این موفقیت ها مرهون توان جوانان غیور ایران زمین است.

جلالی اظهار داشت: امسال یک درصد تولید علم دنیا سهم ایران بود و این از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است.

جلالی دستگیری عبدالمالک ریگی را نشانه اقتدار و قدرت اطلاعاتی ایران دانست و گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی باو جود اینکه در حال حاضر 300 هزار نیروی نظامی به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه ی ما دارند ولی سبب بروز ناامنی های زیادی شدند./960/پ202/ع

ارسال نظرات